اخبار بازی

دانکن جونز به ساخت فیلم دیگری از سری Warcraft امید دارد

دانکن جونز به ساخت فیلم دیگری از سری Warcraft امید دارد 1

بسیاری از دوست‌داران سری Warcraft امید زیادی به فیلم این اثر محبوب داشتند اما بعد از عرضه آن می‌توان به راحتی گفت که تمام امید‌ها در یک لحظه نابود شدند. گرچه این فیلم، بدترین فیلم تاریخ نبود اما قطعا ناامید کننده ظاهر شد. فرآیند ساخت فیلم Warcraft بسیار طولانی بود اما با توجه به همه مشکلات و عدم موفق شدن این فیلم در حالت کلی، دانکن جونز کارگردان این اثر امید زیادی به ساخت ادامه این فیلم دارد.

دانکن جونز در توئیتر خود علاقه خود به ساخت ادامه این فیلم را اینگونه ابراز کرد:«من دوست دارم تا ادامه این فیلم را بسازم، اما با شرایط درست.» ولی این شرایط چه خواهد بود؟ دانکن جونز اطلاعات دقیق در مورد شرایط خود اعلام نکرده است. فیلم‌های ساخته شده از بازی‌های بزرگ با توجه به همکار بودن استودیوی سازنده فرآیند ثابتی را طی نمی‌کنند. کارگردان سابق فیلم وارکرفت Sam Raimi که در سال 2013 کنار گذاشته شد در همان سال نظری در مورد ساخت این فیلم ارائه داده بود. سم ریمی گفت:« وقتی نوشتن فیلم‌نامه به پایان رسید، ما متوجه شدیم که بلیزارد حق این را دارد که تمامی کار‌های ما را رد کند. بلیزارد تصمیم‌های دیگری برای داستان فیلم داشت. بدین ترتیب ما بعد از 9 ماه فیلم‌نامه نویسی مجبور شدیم تا کار را از ابتدا آغاز کنیم. این فرآیند به طول انجامید و صبر بلیزارد نیز تمام شد. به نظر من این مشکل از سمت آنها بود نه ما.» به نظر می‌رسد که دانکن جونز نیز با مسائل مشابهی در ساخت فیلم وارکرفت مواجه شده باشد.

منبع

برچسب‌هاBlizzard warcraft warcraft movie
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 15 =

  • امیدوارم قسمت ۲ هیچوقت ساخته نشه. از هر لحاظ قسمت یک فیلم ضعیفی بود و احتمال اینکه قسمت دوم یک فیلم ضعیف خوب در بیاد خیلی پایین هست. در ضمن خیلی وقت بود صحبت از ساخت فیلم ویچر بود ولی خبری نیست دیگه؟