اخبار بازی

در گذشته سازندگان Oxenfree روی بازی Stranger Things کار می‌کردند

در گذشته سازندگان Oxenfree روی بازی Stranger Things کار می‌کردند

وی جی مگ: بدون شک یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال گذشته میلادی، تعطیلی استودیو Telltale Games بود. استودیویی که پیش از تعطیلی روی بازی Stranger Things کار می‌کرد اما در جریان اتفاقات پیش آمده، توسعه آن متوقف شد. امروز اما گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سازندگان Oxenfree نیز روی بازی متفاوتی براساس سریال Netflix کار می‌کردند.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت ورج در مقاله‌ای جدید و با استفاده از منبعی که جزئیات آن را فاش نکرده، متوجه شده که سازندگان Oxenfree یعنی استودیو Night School Studio به صورت همزمان با Telltale Games روی بازی Stranger Things کار کرده که البته ارتباطی به ساخته مجموعه The Walking Dead و آثار دیگری همچون  The Wolf Among Us نداشته.

با نگاهی به جزئیات مطرح شده متوجه می‌شویم که در این بازی گیمر داستان را از زاویه دید اول شخص دنبال می‌کرده و در آن انتخاب‌ دیالوگ همچون آثار Telltale Games روی روند پیشرفت داستان تاثیر داشته. به نظر می‌رسد که بعد از مشکلات پیش آمده برای Telltale Games، ساخت این بازی متفاوت نیز به واسطه ارتباط کم استودیوهای سازنده با مشکلات بسیاری مواجه و نهایتا متوقف شده.

منابع فاش نشده در همین راستا اعلام کرده‌اند که ساخته آنها از دید کیفی مشکل خاصی نداشته و حتی طبق برنامه تنظیم شده پیشرفت داشته اما منابع مالی از سوی Telltale Games برای ادامه ساخت آن فراهم نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 1 =