اخبار بازی

دسترسی کاربرهای متقلب برای همیشه به Apex Legends مسدود‌ می‌شود

دسترسی کاربرهای متقلب برای همیشه به Apex Legends مسدود‌ می‌شود

وی جی مگ: عناوین بتل رویال از زمان پیدایش به خصوص روی پلتفرم PC جولانگاه متقلب‌ها و هکرها بوده‌اند. ساخته موفق Respawn یعنی Apex Legends نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مشکلات حاصل از استفاده چیت و تقلب در نسخه PC آن به وفور دیده می‌شود. در حالی که Respawn پیش از این از برخورد خود با چنین افرادی خبر داده بود اما اکنون مشخص شد دسترسی کاربرهای متقلب برای همیشه به Apex Legends بسته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Daily Esports ظاهرا بحث چندین فروم مرتبط با تقلب به تنبیه شدن پلیرهای Apex Legends اختصاص داشته است. این مسدود شدن دسترسی به صورت معمول نبوده و چنان‌چه استودیو Respawn فرد متقلبی را به دام بیندازد هم اکانت و هم PC شخص مورد نظر را برای همیشه از تجربه مجدد بازی منع می‌کند. در صورتی که فردی با همان سخت‌افزار اکانت دیگری بسازد این اکانت جدید ظرف مدت زمان سی دقیقه شناسایی شده و بن می‌شود. از این مسئله عکسی نیز در Reddit به اشتراک گذاشته شده است. بدین ترتیب دسترسی کاربرهای متقلب برای همیشه به Apex Legends مسدود می‌شود.

اگرچه متقلبان همیشه راهی برای دور زدن محدودیت‌ها و حتی بن سخت‌افزاری اعمال شده پیدا می‌کنند اما اقدامات Respawn مسلما از دسترسی مجدد بسیاری از آن‌ها به بازی جلوگیری می‌کند. گزارشات Daily Esports بیان می‌دارد وبسایت‌های فروش تقلب و هک برخی از این موارد را با قیمی فراتر از 150 دلار به فروش می‌رسانند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =