اخبار بازی

ساخت چند بازی مبارزه‌ای برای Stadia

ساخت چند بازی مبارزه‌ای برای Stadia

وی جی مگ: اگرچه از هم‌اکنون نمی‌توان قضاوتی درباره آینده و موفقیت Stadia پلتفرم استریمی به تازگی معرفی شده گوگل کرد اما شکی وجود ندارد که روی این بستر می‌توان عناوین زیادی را تجربه کرد. با این حال با توجه به وجود مشکلاتی هم‌چون لتنسی عرضه بازی‌های شوتر و مبارزه‌ای برای Stadia به سادگی عناوین دیگر نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، فیل هریسون نائب رئیس گوگل در گفتگو با Ars Technica اظهار کرد بیشتر از آن چه که مخاطبین انتظار داشته باشند این کمپانی در پشت صحنه مشغول به کار است تا از لگ و لنتسی سرویس Stadia کاسته شود. در همین راستا ساخت چندین بازی مبارزه‌ای برای Stadia در دستور کار قرار گرفته است. در حالی که هریسون اعتراف کرد گیمرهای حرفه‌ای چندان با Stadia راحت نخواهند بود اما اطمینان داد مشکلی برای سایر مخاطب‌های عام به وجود نخواهد آمد.

«چند بازی مبارزه‌ای برای پلتفرم جدید ما در حال تولید قرار دارد. من کاملا برای گیمرهای حرفه‌ای مانند پلیرهای eSports احترام قائل هستم که همواره روی تجهیزات مثل موس‌هایی با کمترین میزان لتنسی سرمایه‌گذاری می‌کنند. شاید ما نتوانیم نظر این دسته از گیمرها را در روز اول به پلتفرم خود جلب کنیم اما فکر می‌کنم عمده‌ مخاطبین دیگر کاملا با Stadia راحت خواهند بود.»

برچسب‌هاGoogle Google Stadia Stadia stream
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + چهارده =