اخبار بازی

سازندگان Deus Ex به فکر ساخت بازی‌های آنلاین هستند

سازندگان Deus Ex به فکر ساخت بازی‌های آنلاین هستند

استدیو Eidos Montreal سازنده سری عناوین Deus Ex، امروز با انتشار بیانیه‌ای از مسیر جدید این استدیو و جهت کاری آن خبر داد. رییس این استدیو آقای David Anfossi، این‌گونه عنوان می‌کند که تجربه آنلاین، قسمتی کلیدی از آینده کاری این شرکت را تشکیل خواهد داد.

« در استدیو Eidos Montreal، ما به طور مداوم تلاش خواهیم کرد تا برای تمامی گیمرها، تجربه‌ای نوآورانه و مهیج را خلق کنیم. در همین راستا، ما قصد داریم در بازی‌های خود اهمیت ویژه‌ای به بخش آنلاین بازی‌ها اختصاص دهیم، به این منظور که برای تمامی پلیرها بتوانیم به طور مستمر محتویاتی تاثیرگذار و فراموش‌نشدنی فراهم کنیم. به دلیل ذات و ماهیت تعاملی بخش آنلاین، دنیای بازی‌های ما این فرصت را خواهند داشت که چه الان و چه در آینده رشد کنند. به همین منظور، ما سعی می‌کنیم تمامی امکانات را درختیار تیم خود قرار دهیم تا به خواسته ما دست پیدا کنند.»

ممکن است این تصمیم، ارتباطی به حضور شرکت Square Enix در پروژه Avengers شرکت مارول داشته باشد. اما آیا قرار است Avengers ی با استایل Destiny ساخته شود؟

البته بعد از جدایی Hitman و شرکت سازنده آن IO Interactive از Square Enix نباید چندان تعجب کرد که این شرکت به مدتی زمان نیاز دارد تا سایر استدیوهای خود را بازسازی کند. در یک گزارش سالانه که ماه سپتامبر منتشر شد نیز این شرکت عنوان کرد از این پس بیشتر روی بازی‌های چندنفره و سرویس‌های بازی‌ها تمرکز خواهد کرد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 5 =