اخبار بازی

شایعاتی جدید پیرامون بازی Bully 2 و داستان آن

شایعاتی جدید پیرامون بازی Bully 2 و داستان آن 1

وی جی مگ: مدت‌هاست که شایعات مختلفی وجود دارد مبنی بر این‌که کمپانی Rockstar Games در حال کار روی Bully 2 و نسخه جدید مجموعه Grand Theft Auto است. با این حال این سازنده تاکنون هیچ‌گونه اشاره رسمی به ساخت دنباله Bully نداشته است.

به گزارش وی جی مگ، شایعات جدید حاکی از آن است که این توسعه‌دهنده سخت مشغول کار روی پروژه Bully 2 بوده و حتی جزئیاتی در خصوص این پروژه نیز به اشتراک گذاشته است. به گفته یکی از کاربران وبسایت Reddit، پلیرها باری دیگر در نقش جیمی هاپکینز قرار خواهد گرفت که وارد محیط کالج یا دانشگاه شده است. اگر در جریان اخبار و اطلاعات درز پیدا کرده قبلی این پروژه باشید می‌دانید که این اطلاعات جدید نیز در راستای موارد قبلی قرار می‌گیرد.

با این حال نکته‌ای که باید به آن اشاره‌ای مجدد داشته باشیم بدین شرح است که در ماه مارچ گذشته صداپیشه شخصیت جیمی هاپکینز یعنی جری روزنتال مدعی شده بود علیرغم این‌که مایل است دنباله عنوان مورد بحث ساخته شود اما Rockstar تاکنون هیچ گونه تماسی برای این پروژه با او نداشته است. حال ممکن است روزنتال در این مورد حقیقت را نگفته باشد در عین حال ممکن است کمپانی Rockstar برای نسخه دوم به سراغ صداپیشه دیگری رفته باشد. امری که اگرچه دور از انتظار به نظر می‌رسد اما وقوع آن غیرممکن نیز نیست.

به مانند تمامی اخباری که با عنوان شایعه مخابره می‌شوند باید تاکید داشته باشیم که صحت این اطلاعات در حال حاضر مشخص نبوده و تا زمان انتشار جزئیات رسمی از سوی سازندگان نباید به آن‌ها چندان اطمنیان کرد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − ده =