اخبار بازی

شایعه: معرفی بازی جدید Rockstar در E3 2019

شایعه: معرفی بازی جدید Rockstar در E3 2019

وی جی مگ: براساس شایعه‌ای که اخیرا در محیط اینترنت پخش شده قرار است معرفی بازی جدید Rockstar در E3 2019 صورت بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، این شایعه توسط یکی از کاربران Reddit منتشر شده که مدعی است برای کمپانی کار می‌کند که برای بازی معرفی نشده Take-Two یک صفحه اینترنتی ساخته است. متاسفانه هیچ گونه جزئیات بیشتری در خصوص این که بازی جدید چه پروژه‌ای است در میان نیامده است. با این حال طبق معمول گمانه‌زنی‌ها پیرامون این مسئله آغاز شده و بیشتر از هر چیز به Bully 2 اشاره می‌کنند که شایعه ساخت آن برای مدت‌ها به گوش می‌رسد.

Grand Theft Auto 6، دنباله‌ای برای LA Noire، عنوان فراموش شده Agent و حتی یک بازی کاملا جدید از دیگر موارد موجود در حدس و گمان‌ها هستند. نکته قابل توجه بدین شرح است با شروع ماه می، گزارشات، اخبار و شایعات بسیاری پیرامون نمایشگاه E3 منتشر می‌شوند که اکثر آن‌ها صحت ندارند.

به همین دلیل شاید موضوع معرفی بازی جدید Rockstar در E3 2019 هم یکی از این موارد باشد. مخصوصا که کمپانی مورد بحث معمولا در نمایشگاه E3 حضور پررنگی ندارد. از طرفی دیگر تنها چند ماه از انتشار Red Dead Redemption 2 می‌گذرد و با توجه به برنامه طولانی مدتی که Rockstar Games همواره برای توسعه بازی‌های خود دارد معرفی آن از هم‌اکنون دور از انتظار خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =