اخبار بازی

صحبت‌های سازندگان Below درباره وضعیت انتشار بازی

صحبت‌های سازندگان Below درباره وضعیت انتشار بازی

وی جی مگ: اگر به یاد داشته باشید بازی Below اولین بار در E3 2013 به صورت رسمی معرفی شد. بازی که با سبک خاص و دوربین بالا به پایین ابتدا برای Xbox One معرفی شد اما بعدا مشخص شد که نسخه PC نیز در حال ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، این بازی از آن زمان بارها با تاخیر در عرضه مواجه شده ات تیم سازنده اینبار قول داده است که Below بالاخره بعد از پنج سال صبر بالاخره در سال 2018 منتشر شود اما آیا بالاخره نسخه فیزیکی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر؟ در صحبت با God is a Geek کارگردان این اثر Kirs Pitriowski اعلام کرد هنوز در این مورد مطمئن نیست اما ایده عرضه بازی به صورت فیزیکی مورد توجه تیم است.

بر اساس صحبت‌های Pitriowksi آنها در حال رایزنی با شرکت‌های مختلف برای عرضه نسخه Special Edition هستند اما هنوز هیچ تصمیمی نهایی نشده است. در بهترین حالت این بازی صرفا به صورت دیجیتال عرضه نخواهد شد. در مورد عرضه بازی روی پلتفرم‌هایی به جز PC و Xbox One نیز Pitriowski اعلام کرد:«در این مورد فعلا نظری نمی‌دهم. این بازی هنوز به صورت انحصاری برای PC و Xbox One در حال ساخت است.» با توجه به طولانی شدن فرآیند ساخت بازی به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد معرفی و عرضه نسخه PS4 و Switch باشیم اما هنوز امید در این زمینه وجود دارد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌هاBelow pc steam xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 3 =