اخبار بازی

فروش Dragon Quest 11 روی پلتفرم PS4 بسیار قوی‌تر از 3DS بوده است

فروش Dragon Quest 11 روی پلتفرم PS4 بسیار قوی‌تر از 3DS بوده است

بر اساس گزارش‌های جدید ارائه شده توسط شرکت ژاپنی Square Enix به نظر می‌رسد که Dragon Quest 11 بر خلاف تفکر عموم، روی پلتفرم سونی بسیار بهتر از پلتفرم همراه نینتندو عمل کرده است.

مدیر این شرکت Yosuke Matsuda توضیح داد که Dragon Quest 11 بسیار خوب عمل کرده و نظر مثبت رسانه‌ها و گیمر‌ها را جلب کرده است. این بازی توانسته فروشی بسیار قوی‌تر را روی PS4 نسبت به 3DS تجربه کند. با توجه به میزان فروش کلی کنسول دستی 3DS شرکت Square Enix امید دارد که فروش این بازی همچنان روی این پلتفرم حالت صعودی داشته باشد و گیمر‌های بیشتری آن را تجربه کنند.

این در حالی است که طبق گزارش‌های فامیتسو و Media Create در ژاپن این بازی فروش به مراتب بهتری روی 3DS داشته اما نباید فراموش کرد که این دو منبع فروش دیجیتالی بازی‌ها را در نظر نمی‌گیرند و در آمار خود فقط به فروش فیزیکی بسنده می‌کنند. البته این بازی بدون شک در بُعد فروش دیجیتالی نیز بسیار موفق است و توانست به راحتی صدر جدول دانلود PSN در ژاپن را به خود اختصاص دهد و اینکار را دو هفته پشت سر هم تکرار کند. ژاپنی‌ها در زمینه خرید و دانلود بازی‌ها به صورت دیجیتال پلتفرم PS4 را بسیار به پلتفرم‌های نینتندو ترجیح می‌دهد. در حال حاضر فروش Dragon Quest 11 از سه میلیون عبور کرده است. این بازی در حال حاضر برای PS4 و 3DS عرضه شده و نسخه Nintendo Switch نیز به زودی عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =

  • اقا جواد بياين يه برنامه بذارين ببينيم اين درَگون كوعست(دقت به خواندن دراگون بشه كه درستش درگون هست بكن??)چيه اصن
    ديوونه شديم هر روز داريم يه مطلب ازش ميخونيم
    حاضرم شرط ببندم ازون بازي هاي چرت و مضخرفه
    ولي حتما حتما نيم ساعتشو بذارين??