اخبار بازی

فیلم Star Wars: Knights of the Old Republic در دست ساخت است

فیلم A Star Wars: Knights of the Old Republic در دست ساخت است

وی جی مگ: براساس گزارشی که صحت آن سبب خرسندی بسیاری خواهد شد ظاهرا فیلم Star Wars: Knights of the Old Republic از سوی کمپانی Lucasfilm در حال ساخت قرار دارد. این گزارش بیان می‌دارد Laeta Kalogridis سازنده سریال Altered Carbon محصول شبکه نت‌فلیکس در حال نگارش فیلم‌نامه این اقتباس سینمایی است. Kalogridis سابقه نگارش Alita: Battle Angel، Terminator Genisys و Shutter Island را داشته و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی Avatar نیز ایفای وظیفه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از BuzzFeed News و منابع آن این فیلم به سه‌گانه KOTOR مرتبط خواهد بود. با این حال باید توجه داشت The Old Republic بازه زمانی بزرگی در دنیای Star Wars محسوب می‌شود و حتی اگر این گزارش صحیح و دقیق از آب در بیاید بدین معنی نیست که لزوما اقتباس مستقیمی از ساخته نقش آفرینی استودیو Bioware در حال تولید است.

پس از استراحت کوتاهی برای مجموعه Star Wars نوبت به فیلم The Rise of Skywalker از شخص جی.جی آبرامز می‌رسد. پس از آن دیویس بنیاف و دی.بی وایس که به عنوان سازندگان سریال Game of Thrones شناخته می‌شوند در حال کار روی نسخه‌های متعددی از فیلم Star Wars هستند که اولین مورد آن برای تعطیلات 2022 برنامه‌ریزی شده است. ناگفته نماند پروژه آن‌ها ظاهرا ارتباطی به KOTOR ندارد.

اگرچه عملکرد تجاری ضعیف فیلم Solo سبب شد تا دیزنی سرعت انتشار و اکران فیلم‌های این مجموعه را کاهش دهد اما هم‌چنان رویاپردازی طرفداران ادامه داشته و ساخت فیلم Star Wars: Knights of the Old Republic می‌تواند جذاب باشد. بازه زمانی The Old Republic دارای شخصیت‌ها و طرح‌های داستانی فراوانی است که برای اقتباس یک فیلم کاملا مناسب به شمار می‌آید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + نوزده =

  • داستان old republic رو بخوان خلاصه کنن 3 تا سه گانه طول می کشه. خدا کنه دیزنی خراب نکنه خاطرات مارو.