اخبار بازی

لقب پرفروش‌ترین کنترلر تاریخ صنعت بازی به DualShock 4 رسید

لقب پرفروش‌ترین کنترلر تاریخ صنعت بازی به DualShock 4 رسید

وی جی مگ: از زمان حضور سونی در صنعت بازی این کمپانی در زمینه طراحی کنترلر عملکردی جالب توجه داشته. عملکردی که در سه نسل گذشته آنچنان پیشرفت چشم‌گیری نداشت اما به یکباره با رسیدن به PS4 تغییرات خوبی در آن شکل گرفت و نهایتا به ساخت DualShock 4 منتهی شد که بسیاری از آن به عنوان یکی از بهترین کنترلر‌های تاریخ یاد می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا NPD گزارش داده که کنترلر DualShock 4 با رنگ مشکی در حال حاضر از دید میزان فروش دلاری به عنوان پرفروش‌ترین کنترلر تاریخ صنعت بازی شناخته می‌شود. آمار دقیقی از فروش این کنترلر در دست نیست و رسانه‌های مختلف سعی کرده‌اند دلایل متفاوتی را برای موفقیت آن در بازار ارائه کنند. دلایلی همچون طراحی مناسب، استفاده از صفحه لمسی و… اما شاید اصلی‌ترین مسئله‌ای که باعث شده لقب پرفروش‌ترین کنترلر تاریخ صنعت بازی به DualShock 4 برسد، میزان خرابی آن باشد.

نسل گذشته کنترلر Xbox 360 خرابی‌های بسیاری را تجربه کردند و مایکروسافت توانست فروش خوبی را از این طریق تجربه کند اما این نسل قرعه به نام PS4 افتاده و حالا شاهد این هستیم که احتمالا به خاطر خراب شدن بیش از اندازه کنترلرهای DualShock 4، این محصول توانسته رکوردهای پیشین را ارتقا دهد.

برچسب‌هاDualShock 4 Editors Pick NPD PS4 sony
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =

  • کیفیت ساخت کنترلر اکس باکس وان خیلی بهتره. اما خاطراتی که با دسته پلی استیشن دارم چیز دیگه ای هست