اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از بازی Final Fantasy 7 Remake

نشانه‌ای جدید از بازی Final Fantasy 7 Remake

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که تصویری جدید از بازی Final Fantasy 7 Remake در صفحه استخدام شرکت Square Enix منتشر شده است. این تصویر اولین بار امروز صبح در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربری به نام DKHF منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، این تصویر که البته کیفیت خوبی نیز ندارد یکی از مبارزات با باس‌های اولیه بازی Final Fantasy 7 Remake را به نمایش می‌گذارد. شخصیت Cloud و شمشیرش نیز به خوبی قابل مشاهده هستند. شخصیت اصلی دیگری در این تصویر قابل مشاهده نیست.

نشانه‌ای جدید از بازی Final Fantasy 7 Remake 1

باس قابل مشاهده در تصویر در حقیقت Airbuster است که گیمر در همان ابتدای بازی همراه با گروه کامل سه نفره با آن مواجه خواهد شد. در بازی اصلی شخصیت‌های Cloud، Barret و Tiffa در مقابل این باس نقش‌آفرینی می‌کنند. در چند ماه گذشته این اولین تصویری است که از بازی مذکور دیده شده است و مشخص نیست که چرا در صفحه استخدام به نمایش در آمده است. شاید Square Enix قصد دارد تا میزان هایپ هواداران را برای این بازی افزایش دهد.

بازی Final Fantasy 7 Remake که به صورت انحصاری برای PS4 در حال ساخت است در حال حاضر تاریخ انتشار خاصی ندارد و بسیاری از هواداران امید دارند که این اثر در نمایشگاه E3 2018 بار دیگر حضور پیدا کند و البته اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + شش =