اخبار بازی

پرده‌برداری از راز Resident Evil 4 بعد از 12 سال

پرده‌برداری از راز Resident Evil 4 بعد از 12 سال

بازی Resident Evil 4 یکی از بزرگ‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های رایانه ای است. این عنوان به دفعات بر روی پلتفرم‌های مختلف از زمان عرضه اولیه اش در سال 2005 ارائه شده است و علی‌رغم زمانی که از عرضه اش می‌گذرد همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های شوتر سوم شخص تاریخ شناخته می‌شود. این بازی هم‌چنین برای Easter egg های مشهور و مخفی خود نیز شناخته می‌شود.

حال یک کاربر یوتیوب یک Easter egg جدید پیدا کرده است. همان‌طور که در ویدئوی زیر نیز خواهید دید، یک مجسمه که به سختی قابل مشاهده است، در آن سوی در بعد از جایی که هواپیمای Mike سقوط می‌کند دیده می‌شود. آقای Slides توانسته تا تصویر این مجسمه که یک انسان با کت سبز رنگ است را ببیند. در زیر می‌توانید این ویدئو را ببینید:

منبع

امید بصیری

امید بصیری

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 17 =

  • 😯 :silly: :-/
    حالا سوال من اینه که چجوری اینو پیدا کرده اصلا طرف؟؟؟ 😐
    خود سازنده و کارگردان بازی هم شرط میبندم از این مطلع نبوده مگر اینکه کار یکی از دیولپرها بوده باشه که تازه خودش لو داده باشه و اطلاع رسانی کرده باشه ! مگه به عقل جن میرسه از یه همچین زاویه ای اونم پشت دود و عبار همچین چیزی قابل رویت باشه 😐 😐 😐
    یا اینکه روی نقشه شاید مشخص شده باشه و ذهن آدم کنجکاو شه بهش. فکر کنم اون ستاره روی نقشه همین ایستر اگ مسخره باشه ?:-)
    این رزیدنت رو همون اوایل که اومد فقط یک بار بازیش کردم و دیگه حوصلم نشد بازیش کنم تو انواع نسخه های بعدی رزیدنت 4 . بله خیلی قشنگ بود ولی واقعا حوصلشو نداشتم . فقط و فقط رزیدنتهای 1 و 2 و 3 رو اون موقع ها واقعا بارها و بارها بازی میکردم و فتح میکردم چون واقعا بهم میچسبید و حال میداد بازیش. دیگه بعد از اونها هیچ نسخه ای از این بازی رو بیشتر از یک بار بازی نکردم.
    این آخریه هفت رو هم واقعا بخاطر اینکه خیلی خوب روش کار کرده بودند و بسیار زیبا و خوش ساخت بود باز دو بار فتح کردم همراه با DLC ها.

      • سلام
        منظور من کلی بود و بدین جهت گفتم که برای من نوعی که سایت رو منظم دنبال می کنم و بخش خبری بروز بوده دیدن اینجور اخبار با توجه به تاریخ انتشارشون تعجب آوره.
        جناب بصیری هم نشون دادن که تو انتخاب اخباری که میذارن خوب عمل می کنن و همین انتظار هم ازشون میره.
        ممنون که نظرات کاربرارو می خونید و براشون ارزش قائل هستید.
        موفق باشید. :yes:

      • نگران نباشید، ما همیشه سعی می‌کنیم اخبار و به‌روز کار کنیم. اگر هم نگاه کنید متوجه میشید که کمتر خبری از دستمون در رفته. این خبر هم استثنا بود و با توجه به اینکه جذابیت خوبی داشت، تصمیم گرفتیم بعد از چند روز کارش کنیم