اخبار بازی

کارگردان Final Fantasy 14: به دوام 10 ساله بازی امیدواریم

در دنیای امروز که تعریف بازی تقریبا به سرویس تغییر یافته شاهد حضور طولانی مدت برخی‌ بازی‌های مختلف همچون World of Warcraft هستیم که دوامی بیش از 10 سال را تجربه کرده‌اند. در کنار چنین بازی‌ می‌توان عناوین دیگری همچون Counter Strike، Team Fortress 2 و Minecraft را نیز قرار داد که برای زمانی طولانی از سوی گیمرها تجربه می‌شوند.

به نظر می‌رسد که مسئولین Square Enix علاقه دارند که Final Fantasy 14 نیز شرایطی مشابه را تجربه کند. نائوکی یوشیدا کارگردان Final Fantasy 14 در مصاحبه اخیر خود با گیم‌اینداستری نسبت به دوام 10 ساله ساخته خود ابراز علاقه کرده است. یوشیدا توضیح داده که «چهار سال از عرضه Final Fantasy 14 گذشته و حالا ما هدف خود را رسیدن به سال دهم گذاشته‌ایم. هنوز برنامه مشخصی برای عرضه بسته‌های الحاقی نداریم اما امیدواریم که بتوانیم هر دو سال حداقل یک بسته الحاقی را عرضه کنیم.»

یوشیدا همچنین اشاره کرده که WoW در این صنعت یک بنچمارک است و قصد دارند هدف‌گذاری مشابه با ساخته Blizzard را مورد استفاده قرار دهند. عرضه اولیه Final Fantasy 14 به شکل فاجعه‌باری صورت گرفت اما Square Enix توانست با عرضه دوباره آن تحت برند Final Fantasy 14: A Realm Reborn جان دوباره‌ای به ساخته خود دهد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + بیست =