اخبار بازی

کاهش مجدد بینندگان استریم Fortnite و دیگر بازی‌های بتل رویال

کاهش مجدد بینندگان استریم Fortnite و دیگر بازی‌های بتل رویال 1

وی جی مگ: هم‌چنان Fortnite و دیگر بازی‌های ژانر بتل رویال جزو محبوب‌ترین عناوین صنعت بازی به شمار می‌روند. با این حال تعداد بینندگان استریم‌های این بازی‌ها باری دیگر و برای چهارمین سه‌ماهه متوالی با کاهش همراه شده است.

به گزارش وی جی مگ، موسسه StreamElements به همراه SullyGnomes که وبسایت آنالیز اطلاعات Twitch محسوب می‌شود جدیدترین گزارش مربوط به آمار استریم برای سه‌ماهه گذشته را ارائه کرده که از کاهش میزان ساعت تماشای استریم بازی‌هایی چون Fortnite، Apex Legends و PlayerUnknown Battlegrounds حکایت دارد. این گزارش آمار مربوط به تمامی وبسایت‌ها و پلتفرم‌های استریمی اعم از Twitch، Youtube Live، Facebook Gaming و Mixer را جمع‌آوری و ارائه می‌کند.

میزان بازید و تماشای Fortnite حدود 3.66 درصد کاهش یافته و به کمی بیشتر از 300 میلیون ساعت رسیده. با این حال ساخته Epic Games هم‌چنان پربازدیدترین بازی روی تمامی پلتفرم‌ها به شمار می‌رود. بیشترین افت صورت گرفته به Apex Legends اختصاص پیدا کرد. این بازی که در سه‌ماهه ابتدایی عرضه خود 183 میلیون ساعت بازدید داشت اکنون از جمع 10 بازی نخست پربازدید خارج شده، به طوری که در سه‌ماهه اخیر مجموع مدت زمان تماشای آن به کمتر 65.4 میلیون ساعت می‌رسد. PUBG آخرین بازی بتلی‌رویالی است که در جمع ده بازی نخست قرار داشته و با این حال این اثر هم با کاهش 4.3 درصدی مواجه شده و مدت زمان تماشای آن به 65.4 میلیون ساعت رسیده است.

کاهش مجدد بینندگان استریم Fortnite و دیگر بازی‌های بتل رویال 2

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 3 =