اخبار بازی

احتمال عرضه Apex Legends در بازار چین وجود دارد

احتمال عرضه Apex Legends در بازار چین وجود دارد

وی جی مگ: براساس گزارش جدیدی که منتشر شده دو شرکت EA و Tencent در حال انجام مذاکراتی برای عرضه بازی Apex Legends در بازار چین هستند. ساخته بتل رویال استودیو Respawn در مدت زمان اندکی که انتشار یافته توانسته توجهات فراوانی را به خود اختصاص دهد. از این رو تمایل برای عرضه آن در پرجمعیت‌ترین کشور جهان دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت South China Morning Post چنان‌چه عرضه Apex Legends در بازار چین عملی شود شمار پلیرهای این بازی به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. لازم به یادآوری است که Fortnite در ماه آپریل سال قبل بود که در بازار چین در دسترس قرار گرفت. با این حال اکنون تنها 11 روز از انتشار Apex Legends می‌گذرد و این اثر موفق شانس آن را به دست آورده تا بسیار زودتر از رقیبان هم ژانر خود در این بازار بزرگ منتشر شود.

کمپانی Tencent پیش از این دو بازی بزرگ بتل رویال حاضر در بازار گیم جهان یعنی PUBG و Fortnite را در چین نیز منتشر کرده بود و اکنون با توجه به میزان محبوبیتی که Apex Legends دارد انتشار آن می‌تواند به نفع هر دو کمپانی Tencent و EA باشد. در حال حاضر باید منتظر مورد تایید قرار گرفتن و عملی شدن این موضوع ماند. عنوان مذکور به صورت رایگان برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + شانزده =