اخبار بازی

شکست Red Dead Redemption 2 از Call of Duty Black Ops 4 در بازار آمریکا

شکست Red Dead Redemption 2 از Call of Duty Black Ops 4 در بازار آمریکا

وی جی مگ: آمار فروش بازار آمریکای شمالی در ماه اکتبر که یکی از شلوغ‌ترین بازه‌های زمانی هر سال برای انتشار بازی‌هاست نشان از شکست Red Dead Redemption 2 از Call of Duty Black Ops 4 دارد. البته این شکست به معنی فروش پایین نیست و تنها شاید ساخته Acitivision باشد که بتواند چنین شرایطی را رقم بزند.

به گزارش وی جی مگ، آمار به دست آمده نشان از این دارد که گیمرها نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی 73 درصد بیشتر برای خرید بازی و سخت‌افزار هزینه کرده و مجموعا رقمی 1.5 میلیارد دلاری را به این صنعت تزریق کرده‌اند. به گفته موسسه تحلیلی NPD از سال 1995 تاکنون هیچ ماه اکتبری چنین وضعیت مالی خوبی را تجربه نکرده.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که به صورت کلی گیمرها 54 درصد بیشتر از سال گذشته برای خرید بازی هزینه کرده و مجموعا 280 میلیون دلار را به این موضوع اختصاص داده‌اند. گزارش منتشر شده از سوی NPD به این موضوع نیز اشاره دارد که Call of Duty Black Ops 4 با عرضه در ماه اکتبر توانسته جایگاه هشتمین بازی پرفروش این ماه از سال 1995 تاکنون را به خود اختصاص دهد.

هرچند در جریان این ماه شاهد شکست Red Dead Redemption 2 از Call of Duty Black Ops 4 هستیم اما باید این مسئله را در نظر گرفت که آخرین قسمت از مجموعه بازی Call of Duty در تاریخ 12 اکتبر منتشر شد و از طرفی بازی Rockstar Games تنها 9 روز در اکتبر موجود بوده و به همین خاطر است که در رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر NPD قرار گرفته.

در ادامه می‌توانید جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر در آمریکای شمالی را مشاهده کنید. (نسخه فیزیکی و دیجیتال)

  1. Call of Duty: Black Ops IIII
  2. Red Dead Redemption II
  3. Assassin’s Creed Odyssey
  4. NBA 2K19
  5. Super Mario Party
  6. Soul Caliber VI
  7. FIFA 19
  8. Marvel’s Spider-Man
  9. Madden NFL 19
  10. WWE 2K19
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 11 =