اخبار بازی

شایعه‌ای جدید از شروع ساخت بازی Bully 2

شایعه‌ای جدید از شروع ساخت بازی Bully 2

وی جی مگ: شواهدی جدید به دست آمده که از شروع ساخت بازی Bully 2 توسط Rockstar Games حکایت دارد. آگهی استخدام بازیگر توسط مسئول انتخاب بازیگر کمپانی نام‌برده منتشر شده که البته اطلاعاتی در خصوص پروژه در حال تولید یا توسعه‌دهنده آن در اختیار قرار نمی‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، هفت آگهی استخدام برای یک پروژه جدید معرفی نشده منتشر شده و قرار است این بازی جدید توسط استودیو فیلم‌سازی بریتانیایی Pinewood Studios فیلم‌برداری می‌شود. در این آگهی استخدام بازیگری به صورت عمده به نقش‌های جوان و نوجوان اشاره شده است و شامل جاهای خالی برای اسامی کاراکترها می‌شود. این اطلاعات مبهم که از شروع ساخت بازی Bully 2 خبر می‌دهند بیان می‌دارند «خشونتی ملایم و الفاظ رکیک توسط یک نقش جوان به اجرا در می‌آید. این پروژه یک اثر درام-تریلر بوده و همه سکانس‌های شامل این نقش جوان با حساسیت بالا به اجرا در می‌آیند.»

این آزمون بازیگری برای استخدام که توسط مدیر انتخاب بازیگر شرکت Rockstar یعنی Jessica Jefferies انجام شده در Pinewood Studios انجام می‌شود. برخی از این آگهی استخدام نیز به صورت مستقیم به “College Professors” اشاره داشتند. این موارد برای انجام امور مربوط به موشن کپجر انجام شده است. Bully 2 پروژه مورد انتظار Rockstar به شمار می‌رود که پیش از این نیز توسط کارمند سابق Rockstar به در دست ساخت بودن فرآیند آن اشاره شده بود و بسیاری انتظار دارند پس از عرضه Red Dead Redemption 2، بازی Bully 2 رونمایی شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 13 =