اخبار بازی

تاسیس شعبه جدید Crystal Dynamics برای کار روی بازی The Avengers

تاسیس شعبه جدید Crystal Dynamics برای کار روی بازی The Avengers

وی جی مگ: در طول سال‌های گذشته استودیو Crystal Dynamics به سازنده اصلی و برتر شرکت Square Enix تبدیل شده و گسترش بسیاری یافته است. علاوه‌بر استودیو قدیمی واقع در ردوود شورز ایالت متحده آمریکا، آن‌ها از تاسیس شعبه جدید Crystal Dynamics در بلویو واقع در ایالت واشنگتن خبر می‌دهند که با نام Crystal Northwest تاسیس شده است.

به گزارش وی جی مگ، این استودیو جدید از امروز فعالیت خود را آغاز کرده و توسط چت کویین و جیمز لئو اداره می‌شود که هر دو سابقه بیست سال فعالیت در صنعت ویدئوگیم را دارند. تمرکز اصلی شعبه جدید Crystal Dynamics روی توسعه تکنولوژی و ابزاری خواهد بود که استودیو اصلی از آن برای ساخت بازی‌های آینده خود استفاده خواهد کرد. اولین عنوانی Crystal Northwest در توسعه آن کمک خواهد کرد پروژه بازی The Avengers خواهد بود که بیش از یک سال پیش تنها با یک تیزر کوتاه معرفی شد. اسکات اموس یکی رئیس‌های استودیو Crystal Dynamics در خصوص تاسیس شعبه جدید Crystal Dynamics یعنی Crystal Northwest این گونه اظهارنظر کرد «ما به شدت مقیاس تیم خود را بزرگ کرده و استودیو جدیدی را با استعداد ویژه‌ای تاسیس کردیم تا بتوانیم نهایت تجربه ممکن از بازی‌ها را برای پلیرهای خود به ارمغان بیاوریم. ما تیمی را دور هم جمع کرده‌ایم تا بازی را تولید کنیم که از حد انتظار مخاطبین مشتاق ما هم فراتر برود.»

در ادامه مشخص شد استودیو Crystal Dynamics نفرات جدیدی را به شعبه اصلی خود ردوود شورز اضافه کرده است. از جمله مهم‌ترین موارد آن باید از طراح ارشد مبارزات وینست ناپولی که سابقه کار روی God of War را داشته، Creative Director بن وانات که روی تولید فرنچایز Dead Space کار کرده و دیوید فیفیلد به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان طراح روی دو سری Halo و Call of Duty فعالیت داشته است، نام برد. دیگر موارد جذب شده از سوی کمپانی‌های مختلفی چون پیکسار، EA و ناتی‌داگ است.

دیگر رئیس استودیو Crystal Dynamics ران راسنبرگ در مورد قدرتمندتر شدن پروژه بازی The Avengers با توجه استخدام نفرات و تاسیس شعبه جدید Crystal Dynamics صحبت کرد و این پروژه را جاه‌طلبانه‌ترین موردی خواند که Crystal Dynamics تاکنون روی آن کار کرده است. «استودیو جدید ما در بلویو و استخدام نفرات جدید برای استودیو ردوود شورز، تعهد دائمی و ادامه‌دار ما را برای بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ای که مشغول کار روی آن هستیم نمایان می‌سازد. ما به رشد مجموعه خود که در سال‌های اخیر تجربه کرده ادامه داده و تلاش می‌کنیم تجربه‌ای ممتاز از The Avengers را برای طرفداران آن در سرتاسر دنیا ارائه کنیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 18 =