اخبار بازی

عملکرد خوب بازی Dragon Quest 11 در بازار آمریکا

عملکرد خوب بازی Dragon Quest 11 در بازار آمریکا

وی جی مگ: در شرایطی که امروز صبح از صدرنشینی بازی Spider-Man در جدول فروش ماه سپتامبر بازار آمریکای شمالی خبر دادیم اما می‌توان با نگاهی به آمارهای گروه NPD می‌توان متوجه عملکرد خوب بازی Dragon Quest 11 در بازار آمریکای شمالی شد. اثری که در ژانر نقش آفرینی ژاپنی قرار دارد و طرفداران بسیاری را سال‌هاست که پیرامون خود می‌بیند.

به گزارش وی جی مگ، هرچند بازی Dragon Quest 11 در میان پرفروش‌ترین‌های ماه سپتامبر بازار آمریکا رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده اما مت پیسکاتلا کارشناس NPD اعلام کرده که این بازی بهترین ماه عرضه مجموعه Square Enix را از آن خود کرده.

نه تنها از دید میزان درآمد عملکرد خوب بازی Dragon Quest 11 به خوبی در بازار آمریکا قابل لمس است بلکه این بازی نسبت به نسخه قبلی مجموعه در آمریکا یعنی Dragon Quest 9 که برای 3DS منتشر شده بود از دید میزان فروش نیز وضعیت بهتری را تجربه کرده. ماه پیش هوکوتو اکاموتو تهیه کننده مجموعه بازی‌های محبوب Square Enix اعلام کرد که در صورت عملکرد خوب بازی Dragon Quest 11 در بازارهای غیر از ژاپن، شرایط برای عرضه نسخه انگلیسی دیگر قسمت‌های این مجموعه نیز فراهم می‌شود.

در حال حاضر بازی Dragon Quest 11 برای PC و PS4 در کشورهای غربی قابل خرید است و فعلا تاریخ انتشار نسخه Nintendo Switch آن مشخص نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − یک =