اخبار بازی

استودیو Gearbox روی یک بازی مهم و بزرگ کار می‌کند !

استودیو Gearbox روی یک بازی مهم و بزرگ کار می‌کند !

وی جی مگ: امروز با خبر شدیم که جان ویگنوچی یکی از چهره‌های مهم Disney Interactive و تهیه‌کننده مجموعه Disney Infinity به استودیو Gearbox‌ پیوسته. چهره‌ای که به نظر می‌رسد بعد از حضور هفت ساله خود در دیزنی حالا با برنامه‌های مهمی به سازندگان Borderlands پیوسته.

به گزارش وی جی مگ، ویگنوچی در همان ابتدای حضورش و از طریق توئیتر اعلام کرده در شرایطی به استودیو Gearbox پیوسته که قصد دارد در نقش تهیه کننده یک مجموعه بازی جدید و مهم برای این استودیو ایفای نقش کند. بازی که به گفته این تهیه‌کننده با سابقه می‌تواند نقش ستون اصلی استودیو در آینده را برعهده گیرد و توانایی جذب هر نوع مخاطبی را دارد.

با توجه به صحبت‌های ویگنوچی حالا بسیاری از کارشناس‌ها احتمال داده‌اند که ممکن است صحبت‌های این چهره در رابطه بازی با قدرت جذب هر نوع مخاطبی به یک اثر بتل رویال ارتباط داشته باشد. شاید در این میان خبری از یک بازی جدید اما مرتبط به Borderlands باشد که به صورت بتل رویال دنبال می‌شود.

در حال حاضر می‌دانیم که 90 درصد نیروی کار استودیو Gearbox مشغول ساخت بازی Borderlands 3 هستند و باید ببینیم که در ادامه کار آنها چه برنامه‌‌ای دارند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + یک =