اخبار بازی

بازی GTA 6 در زمان ریاست جمهوری ترامپ منتشر نمی‌شود

بازی GTA 6 در زمان ریاست جمهوری ترامپ منتشر نمی‌شود

وی جی مگ: تمامی چشم‌ها در این هفته به Rockstar و Red Dead Redemption 2 دوخته شده تا سرانجام پس از مدت‌ها انتظار راهی بازار شود. با این حال از هم‌اکنون عده بی‌شماری مایل هستند بدانند نسخه بعدی GTA چه زمانی عرضه می‌شود. این در حالی است که اشارات دن هوسر بیان می‌دارد بازی GTA 6 در زمان ریاست جمهوری ترامپ منتشر نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، دن هوسر در مصاحبه اخیرش اظهار کرد که تا چه اندازه شاکر است که به جای نسخه جدیدی از Grand Theft Auto روی Red Dead Redemption 2 کار کرده و این بازی منتشر می‌شود. «حقیقتا مشخص نبود که ما چه کاری قرار است با این عنوان (GTA 6) انجام دهیم و این کار باعث دلخوری تمامی افراد می‌شد» هوسر توضیح داد وقتی این موضوع مطرح شد هر دو دسته آزادی‌خواه و روش‌فکر و در مقابل محافظه‌کار در مقابل آن جبهه می‌گرفتند و بسیار عصبانی می‌شدند. به همین دلایل هوسر به طور غیر مستقیم اظهار کرد که بازی GTA 6 در زمان ریاست جمهوری ترامپ منتشر نشده و آن‌ها تصمیم گرفتند به سراغ ادامه Red Dead Redemption بروند.

داشتن بازی در زمان و محیطی متفاوت هم‌چون Red Dead Redemption 2 باعث می‌شود تا خلاقیت و نوآوری با کاراکترها افزایش پیدا کند. هوسر در مثالی توضیح می‌دهد «در بسیاری از بازی‌ها شما در نقش شخصیتی ضعیف شروع به بازی می‌کنید و در پایان به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود.  اما چه می‌شود اگر شما بازی را در نقش در یک شخصیت سرسخت شروع کنید. شخصیتی که قدرتمند بوده و به اندازه کافی به جایگاه خود اطمینان دارد. سفر آرتور مورگان به ابرقهرمان شدن ختم نمی‌شود. زیرا این کاراکتر از ابتدا به مانند یک ابرقهرمان است. اما هنگامی که دنیای اطرافش از هم می‌پاشد همه‌چیز عوض می‌شود.» کمتر از 24 ساعت به عرضه بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی سال 2018 برای PS4 و Xbox One باقی مانده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =