اخبار بازی

فروش 100 میلیون نسخه‌ای بازی GTA 5

فروش 100 میلیون نسخه‌ای بازی GTA 5

وی جی مگ: انتشار گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال مالی 2019 توسط شرکت Take-Two Interactive از فروش 100 میلیون نسخه‌ای بازی GTA 5 خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Take-Two در ابتدای ارائه گزارش مالی خود اعلام کرد بازی Grand Theft Auto 5 موفق شده به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کند روی تمامی پلتفرم‌هایی که تاکنون عرضه شده میزان 100 میلیون نسخه به فروش برساند. البته آمار اعلام شده برای میزان شیپ آن بوده که به معنی ارسال بازی به فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها می‌شود. با این حال آخرین باری که از آمار فروش بازی GTA 5 صحبت شد میزان آن به رقم فروش 95 میلیون نسخه اشاره داشت و اکنون نیز فروش 100 میلیون نسخه‌ای بازی GTA 5 جای تعجبی برجای نمی‌گذارد.

حال بازی Grand Theft Auto 5 به سومین عنوان در تاریخ بازی‌های ویدئویی تبدیل می‌شود که فروش آن به 100 میلیون نسخه رسیده است. قبل از آن دو بازی Minecraft و البته Tetris قرار دارند که به این میزان دست پیدا کردند. البته در حالی که بازی Tetris نیز به فروش 100 میلیون نسخه‌ای رسیده و بالاترین میزان فروش در تاریخ را به خود اختصاص داده اما باید توجه کرد این بازی برای تعداد بسیار زیادی از پلتفرم‌های مختلف نشر و بازنشر شده است. در آخر باید اشاره کرد با توجه به عرضه بازی Red Dead Redemption 2 و عملکرد تجاری خیره‌کننده آن، باید دید آیا سرانجام از سرعت فروش بازی GTA 5 کاسته می‌شود و یا این اثر هم‌چنان به عملکرد قدرتمند خود ادامه می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 5 =