اخبار بازی

ورود رسمی جک بلک به دنیای استریم بازی

ورود رسمی جک بلک به دنیای استریم بازی

وی جی مگ: دنیای استریم بازی‌های ویدئویی به تازگی میزبان ورود رسمی جک بلک شده است. بلک با ساخت یک چنل در یوتیوب شروع کار خود را برای استریم اعلام و هم‌چنین حضور و معرفی کارش را مخصوصا با اشاره به چهره‌های مطرح دنیای اسنریم همراه کرد.

به گزارش وی جی مگ، برای افرادی که با جک بلک آشنا نیستند وی بازیگر و کمدین آمریکایی بوده که به واسطه ایفای نقش در آثاری مانند School of Rock، Kung Fu Panda و Tenacious D in The Pick of Destiny شناخته می‌شود به تازگی نیز در فیلم فانتزی The House with a Clock in Its Walls بازی کرده است. ورود رسمی جک بلک به دنیای استریم بازی با ساخت چنلی در یوتیوب و انتشار ویدئویی در آن همراه شد. چنلی که به گفته او قرار است بزرک‌تر از چنل افراد شناخته شده‌ای مانند Ninja و PewDiePie باشد.

بلک در ویدئو منتشر شده با لحن طنز همیشگی خود اعلام کرد که این چنل به صورت رسمی با عنوان Jablinski Games نامیده می‌شود و قرار است از چنل افراد مشهور و شناخته شده این حوزه یعنی PewDiePie و Ninja بزرگ‌تر باشد. چنل بلک قرار است از محتویاتی در ارتباط با بازی‌های ویدئویی، خوراک و سابر موارد عادی زندگی تشکیل شود. ویدئو معرفی و آغاز کار او تاکنون 1.2 میلیون بار بازدید داشته و 362,538 نفر مشترک برای این چنل به ثبت رسیده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =