اخبار بازی

صدرنشینی بازی Kingdom Hearts 3 در بازار آمریکا

صدرنشینی بازی Kingdom Hearts 3 در بازار آمریکا

وی جی مگ: آمار فروش مربوط به ماه ژانویه 2019 که به تازگی توسط NPD منتشر شده از صدرنشینی بازی Kingdom Hearts 3 و Reisdident Evil 2 در بازار آمریکا خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، براساس جزئیات منتشر شده توسط NPD ساخته کمپانی Square Enix به عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه ژانویه معرفی شده است.از سال 2006 و پس از عرضه نسخه دوم، این اولین باری است یک نسخه از این فرنچایز در رتبه نخست چارت مورد بحث قرار می‌گیرد. هم‌چنین صدرنشینی بازی Kingdom Hearts 3 بیان می‌دارد این بازی موفق به ثبت رکورد دیگری شده است بدین شرح که نسخه سوم 2.5 برابر بیشتر از Kingdom Hearts 2 در ماه انتشار به فروش رسانده است.

پس از Kingdom Hearts 3 نیز نوبت به دیگر ساخته پر سر و صدای ماه ژانویه یعنی Resident Evil 2 Remake می‌رسد که که در رتبه دوم پرفروش‌ترین عناوین ماه ژانویه 2019 بازار آمریکا قرار گرفت. این نسخه بازسازی توانست سه برابر بیشتر از نسخه اصلی که در سال 1998 منتشر شده بود به فروش برساند. علیرغم عدم کسب رتبه اول در چارت فروش بازار آمریکا توسط Resident Evil 2، با این حال می‌توان مطمئن بود آمار ثبت شده این بازی موجب خشنودی شرکت کپکام شده است.

بازی New Super Mario Bros. U Deluxe رتبه سوم چارت فروش ماهانه بازار آمریکا را به خود اختصاص داد و هم‌چنین مشخص شد درآمدزایی آن به نسبت نسخه اصلی که برای wIIU عرضه شد 30 درصد بیشتر بوده است. بازی Ace Combat 7 هم دیگر عنوان قابل توجهی است که در ماه گذشته عرضه شد و فروش آن به نسبت نسخه ششم 80 درصد بیشتر بوده است.

صدرنشینی بازی Kingdom Hearts 3 در بازار آمریکا 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =