اخبار بازی

لو رفتن Kingdom Hearts 3 چه تغییری در انتشار بازی‌های Square Enix ایجاد می‌کند ؟

لو رفتن Kingdom Hearts 3 چه تغییری در انتشار بازی‌های Square Enix ایجاد می‌کند ؟

وی جی مگ: عنوان Kingdom Hearts 3 پس از انتظارات فراوان و پروسه طولانی مدت ساخت قرار است هفته آینده منتشر شود. اثری که هایپ زیادی ایجاد کرده و طرفداران آن مشتاقانه منتظر عرضه رسمی آن هستند. با این حال چند هفته قبل تعدادی از نسخه‌های فیزیکی این اثر زودتر از موعد مقرر در دسترس قرار گرفت. لو رفتن Kingdom Hearts 3 باعث شده تا کمپانی Square Enix تغییری در برنامه و چگونگی انتشار بازی‌های خود اعمال کند.

به گزارش وی جی مگ، تتسویا نومورا کارگردان عنوان مذکور به تازگی گفتگویی با مجله ژاپنی فامیتسو داشته و علاوه‌بر صحبت پیرامون بازی، راجع به لو رفتن Kingdom Hearts 3 و تاثیر آن بر چگونگی انتشار سایر بازی‌های Square Enix توضیحاتی ارائه کرده است. «مسئله به وجود آمده مبنی بر فاش شدن نسخه‌های بازی توسط مقامات مربوط حل شد. بنابراین توضیحات بیشتری در این زمینه وجود ندارد. تنها لازم است برخی اطلاعات نادرست منتشر شده را اصطلاح کنم. بسیاری مدعی شده بودند تعداد فراوانی از نسخه‌های بازی توسط منابع مختلف منتشر شده است. در صورتی که چنین چیزی صحت نداشته و تنها چهار نسخه از بازی توسط یک منبع فاش شده بود.»

«بسیار مایه تاسف است که یک شخص صرفا به دلیل منافع و سود شخصی چنین غم و اندوهی را برای طرفداران مجموعه Kingdom Hearts به بار آورد. به دنبال به وقوع پیوستن این مسئله متوجه شدم که عرضه همزمان نسخه‌های مختلف یک بازی به صورت جهانی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. برای عناوین بعدی که من مسئولیت آن‌ها را برعهده داشته باشم ممکن است تغییری در شیوه انتشار آن‌ها به خصوص نسخه‌های فیزیکی صورت دهم.»

بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 97) برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. این در حالی است که عرضه بازی در ژاپن برای امروز یعنی 25 ژانویه برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =