اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Left Alive

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Left Alive

وی جی مگ: بازی Left Alive که توسط Square Enix در حال توسعه است از جانب سازندگان خود به صورت یک بازی هاردکور توصیف شده که مخاطبین خود را راضی خواهد کرد. اکنون اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Left Alive منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom 2018، کارگردان بازی نام‌برده یعنی توشیفومی نابشیما و تهیه‌کننده آن شینجی هاشیموتو در صبحت با وبسایت Dualshickers اطلاعاتی جدید و مهیج از گیم‌پلی بازی Left Alive را به اشتراک گذاشتند. در ابتدا سازندگان بازی توضیح می‌دهند که چرا بازی در دست ساخت‌شان در عنوان خود از عبارت “Front Mission” استفاده نمی‌کنند. اگرچه بازی در دنیایی یکسان جریان دارد اما تیم سازنده بازی متفاوت بوده و آن‌ها Left Alive را به مسیری جدید و متفاوت هدایت می‌کنند. بازی در ژانر سوم شخص شوتر توسعه پیدا می‌کند اما به دلایلی با عناوینی که پیش از این در این ژانر مشاهده کردیم تفاوت دارد. بازی شامل سه شخصیت قابل بازی می‌شود که هنگامی که جنگ ناگهانی آغاز می‌شود تلاش می‌کنند از شهر فرار کنند.

عنوان Left Alive یک شوتر ساده نخواهد بود. براساس گفته سازندگان، پلیر انتخاب‌های مختلفی را برای مواجه با موقعیت‌های مختلف خواهد داشت. بدین معنی که مخفی‌کاری نقش مهمی را در Left Alive ایفا می‌کند. در واقع پلیر نمی‌تواند تنها به تیراندازی در بازی وابسته شود زیرا در برخی از موقعیت‌ها نمی‌تواند به تنهایی از پس شرایط بر بیاید. در چنین مواردی باید از تله‌ها برای از بین بردن دشمنان استفاده کند.

قابلیت کرفت کردن یا ترکیب آیتم‌های مختلف با یکدیگر نقش اساسی را در ساختار گیم‌پلی بازی Left Alive ایفا می‌کند. پلیرها قادر خواهند بود تا تجهیزات خود را ساخته و امور بازی را ساده‌تر پیش ببرند. ابزارهای فراوانی در دسترس پلیر قرار می‌گیرد از جمله رادار که به صورت دقیق به محل دشمنان اشاره می‌کند. اگر می‌خواهید تنها به صورت اکشن و با استفاده از تیراندازی پیشروی کنید ممکن است زنده بمانید البته در صورتی که بدون استفاده زیاد از مهمات بتوانید تمامی دشمنان را از پا در بیاورید. باید مهارت فراوانی در تیراندازی داشته باشید. ساخته Square Enix تمرکز فراوانی روی آزمون و خطا داشته و گیمر برای موفقیت باید روش‌های مختلفی را امتحان کند.

ربات‌هایی تحت عنوان Wanzers در بازی وجود دارند و گاهی اوقات کنترل آن‌ها به دست گیمر داده می‌شود. در سایر موارد پلیر می‌تواند آن‌ها از دشمنان بدزدد اما این Wanzerها شدیدا تحت حفاظت و مراقبت قرار دارند و به همین دلیل ارزش امتحان کردن را نخواهند داشت. در Left Alive با شخصیت‌های جانبی هم برخورد خواهید داشت که تصمیم کمک کردن یا نکردن به آن‌ها به عهده شما است. با این حال انتخاب‌های شما بر داستان تاثیر دارند. لازم به ذکر است تمامی این کاراکترهای غیرنظامی، شخصیت‌های مثبتی نبوده و شما گزینه‌های مختلفی را در رویارویی با آن‌ها خواهید داشت. در پایان بازی می‌توانید نتیجه تصمیمات خود در قبال این شخصیت‌ها را مشاهده کنید. عنوان فلان برای PS4 و PC در حال توسعه بوده و تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 7 =