اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان Hitman

مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان Hitman

وی جی مگ: براساس شایعات مطرح شده به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان بازی Hitman یعنی استودیو IO Interactive است.

به گزارش وی جی مگ، به گفته یکی از اینسایدرهای مایکروسافت به نام Klobrille که پیش از این قبل از برگزاری مراسم E3 2018 شایعات مختلفی را به گوش رسانده بود شرکت مایکروسافت خرید استودیو IO Interactive را در نظر گرفته است. Klobrille در این باره تاکید کرد «تنها باید بگویم مایکروسافت خرید سازندگان Hitman را در نظر گرفته است. لطفا با ساختن یک ویدئو در یوتیوب مدعی نشوید که من این مسئله را تایید کرده‌ام. در حال حاضر من تنها احتمال وقوع این مسئله را تایید کرده‌ام. تنها استارتی برای آن انجام شده است.»

Klobrille پیش از این شایعاتی درباره خرید استودیو Turtle Rock توسط مایکروسافت به اشتراک گذاشته بود. این احتمال وجود دارد که این اینسایدر نام برخی از سازندگانی که احتمال خرید آن‌ها توسط مایکروسافت وجود دارد بر سر زبان انداخته تا شاید یکی از آن درست از آب در بیاید. باید دید پس از خرید دو استودیو Obsidian و inXile مایکروسافت دیگر قصد خرید چه توسعه‌دهندگانی را خواهد داشت.

از طرفی باید به این مسئله نیز توجه کرد استودیو IO Interactive به دلیل مشکلات مالی متعدد از مالک قبلی خود یعنی شرکت Square Enix جدا شد و در حال حاضر کار نشر Hitman 2 را با همکاری Warner Bros انجام می‌دهد. اضافه شدن این استودیو دانمارکی به همراه امتیاز Hitman می‌تواند گزینه خوبی برای مایکروسافت باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 20 =