اخبار بازی

مدیر فنی Rockstar به استودیو The Initiative مایکروسافت پیوست

مدیر فنی Rockstar به استودیو The Initiative مایکروسافت پیوست

وی جی مگ: در جریان E3 2018 مایکروسافت در کنار اعلام خرید چند استودیو مختلف از جمله Playground Games و Ninja Theory اعلام کرد که استودیویی را تحت عنوان The Initiative راه‌اندازی کرده. امروز اما اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که مدیر فنی Rockstar به استودیو The Initiative مایکروسافت پیوسته.

به گزارش وی جی مگ، چندی پیش اعلام شد که درل گلگر رئیس سابق استودیو Crystal Dynamics به استودیو The Initiative مایکروسافت پیوسته و امروز مشخص شد که مدیر فنی سابق استودیو Rockstar San Diego یعنی تام شپرد به اعضای تیم جدید مایکروسافت اضافه شده است. شپرد از سال 2003 تا 2014 در استودیو Rockstar San Diego مشغول فعالیت بوده و روی آثاری همچون بازی Red Dead Redemption، GTA 5، Midnight Club 3 و Max Payne 3 کار کرده است.

با این حال اضافه شدن شپرد به استودیو The Initiative مایکروسافت به معنی پایان کار نیست و این توسعه‌دهنده همچنان به دنبال جذب افراد بیشتری است. با توجه به آگهی استخدام موجود برای این تیم به نظر می‌رسد که استودیو The Initiative مایکروسافت به دنبال استخدام طراح گرافیکی، طراح گیم‌پلی و طراح فنی ارشد در کنار کارگردان هنری است. باید ببینیم که آیا خبری از این استودیو در X018 می‌شود یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =