اخبار بازی

نیمی از گیمرهای Apex Legends هم تیمی خوبی نیستند

نیمی از گیمرهای Apex Legends هم تیمی خوبی نیستند

وی جی مگ: اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد بیشتر از نیمی از گیمرهای Apex Legends هم‌تیمی‌های خوبی در ساخته بتل رویال استودیو Respawn نیستند. اثری که همکاری یکی از بخش‌های اساسی آن را تشکیل می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربران وبسایت ResetEra به نام Kurdel به تازگی اسکرین شاتی به اشتراک گذاشته که آمار تروفی‌های Apex Legends روی کنسول PS4 را به تصویر می‌کشد. این اسکرین شات بیان می‌دارد کمتر از 50 درصد پلیرهای این بازی بتل رویال تروفی “Team Player” را روی کنسول PS4 به دست آورده‌اند. لازم به توضیح است این تروفی هنگامی به یک پلیر تعلق می‌گیرد که یک هم تیمی را در طول بازی ریسپاون کند.

تاکنون تنها 49.5 درصد پلیرها این تروفی را کسب کرده و این نشان می‌دهد نیمی از گیمرهای Apex Legends هم‌تیمی‌های خوبی نیسنتند. این در حالی است که ساخته استودیو Respawn یک بازی بتل رویال بوده و همکاری و کار گروهی هسته اصلی آن را تشکیل می‌دهد. به نظر می‌رسد بیشتر گیمرها ترجیح می‌دهد Apex Legends را به مانند حالت Free for All در Call of Duty تجربه کنند. با این حال باید اشاره کرد 50.5 درصد پلیرهای دیگر اکثرا افرادی هستند که مدت زمان کمی Apex Legends را تجربه کردند و البته در اغلب موارد هنگامی که یک پلیر در حالت رو به مرگ قرار می‌گیرد یا کل تیم نیز به همین وضعیت دچار می‌شود یا قبل از آن که ریسپاون شود این پلیر دوباره به حیات باز می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 9 =