اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Kingdom Hearts 3 و رونمایی از باکس‌آرت

وی جی مگ: قبلا شرکت Square Enix قول داده بود که امروز تریلری جدید از بازی Kingdom Hearts 3 منتشر خواهد شد و Square Enix به قول خود عمل کرد. در این تریلر دنیای Big Hero 6 به نمایش درآمد که کارکترهای این دنیا همرا با کارکترهای دنیای Kingdom Hearts مبارزه می‌کردند.

به گزارش وی جی مگ، Sora و Baymax طی اتفاقاتی تشکیل یک تیم را می‌دهند تا با دشمنان زیادی مبارزه کنند. این بازی به خاطر وجود‌ کارکتر‌های معروف، جذابیت زیادی دارد و به خاطر همین کارکتر‌های معروف گیم‌پلی بازی بسیار متنوع می‌شود.

شخصیت‌های دنیای Disney که با بیشتر آن‌ها آشنا هستیم مانند Rapunzel از انیمیشن Tangled در این بازی وجود دارند. یکی دیگر از کارکتر‌های جذاب این بازی Jack Sparrow از Pirates of the Caribbean است که در این تریلر می‌توانید او را به همراه کشتی‌اش ببینید حتی Davy Jones نیز در این تریلر وجود دارد. به خاطر وجود Anna از Frozen حالا محیط‌های متنوع‌تری هم در این بازی گنجانده شده است. تنوع بازی Kingdom Hearts 3 وصف‌ناپذیر است و بسیاری از گیمرها از بازی لذت خواهند برد. کارکتر‌های دیگری هم در این بازی وجود دارد مانند Goofy، Mickey، Donald و … که همه آن‌ها را می‌توانیم در بازی Kingdom Hearts 3 ببینیم.

بالاخره سازندگان بازی Kingdom Hearts 3 از باکس‌آرت بازی رونمایی کردند که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

تریلر جدید بازی Kingdom Hearts 3

بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ 25 ژانویه سال 2019 برای کنسول‌های PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.


دانلود با کیفیت 1080p

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 3 =