اخبار بازی

تغییراتی جدید در قوانین Red Dead Online

تغییراتی جدید در قوانین Red Dead Online

وی جی مگ: نسخه تست بتا Red Dead Online برای مدتی است که در دسترس قرار گرفته و پلیرها مشغول تجربه آن هستند. قرار است در تاریخ 26 فوریه به‌روزرسانی جدیدی برای این بخش عرضه شود که تغییراتی جدید در قوانین Red Dead Online به وجود می‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، به مانند هر بازی آنلاین دیگری که در آن پلیرها با یکدیگر تعامل دارند بازی Red Dead Online هم مشکلی دارد بدین شرح که برخی از افراد همواره لذت تجربه بازی را برای سایر گیمرها از بین می‌برند. جایی که برخی سعی کنند پلیرهای دیگر را به قتل رسانده و به طور مکرر در بازی مرتکب جرم‌های مختلف شوند. به منظور حل این مشکل کمپانی Rockstar Games تغییراتی در قوانین Red Dead Online و سیستم میدان دید بازی به وجود آورده است.

در اولین تغییر، از این پس علامتی که دیگر پلیرها را در بازی به یکدیگر نشان می‌دهد تا زمانی که به اندازه یک محدوده مشخص مانند 150 متر به هم نزدیک نشده‌اند به نمایش در نمی‌آید. بنابراین پلیرها قادر نخواهد بود از فواصل دور بارها و بارها یکدیگر را مورد هدف قرار دهند. هم‌چنین افرادی که در بازی مرتکب جرم و جنایت‌های فراوانی می‌شوند بیشتر قابل دیدن خواهند بود. این افراد با علامتی مشخص می‌شوند و در صورت انجام جرم‌های بیشتر نیز علامت به صورت تیره‌تری به نمایش در می‌آید و باعث می‌شود پلیرها در مواجه با آن‌ها به قصد انتقام گرفتن بربیایند.

دیگر تغییر انجام شده به سیستم NPC Bounty Hunter مربوط می‌شود. سیستمی که برای افرادی که جایزه زیادی تعیین شده دشمنان هوش مصنوعی می‌فرستد. در این میان پلیرها متوجه خواهند شد این دشمنان برای آن‌ها فرستاده شده یا خیر. عنوان Red Dead Redemption 2 و بخش آنلاین آن برای دو پلتفرم PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =

  • من‌ لولم تو بازی شده ۱۰۷
    ینی رسما هیچ‌ کاری واسه انجام دادن نیست…..بهترین اسب بهترین اسلحه بهترین لباس بهترین ابیلیتی کارت و…همه رو خریدم
    امیدوارم زودتر از این وضعیت اسفناک در بیارن بازی رو
    واقعا عذاب اور شده
    از بیکاری همینطور راه می ریم پلیر و npc میکشیم