اخبار بازی

اطلاعات و تصاویر جدید از اسلحه‌های Red Dead Redemption 2

اطلاعات و تصاویر جدید از اسلحه‌های Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: امروز شرکت Rockstar Games اطلاعات و تصاویری جدید از اسلحه‌های Red Dead Redemption 2 را به اشتراک گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا توضیحاتی در خصوص تفاوت بین اسلحه‌ها و گزینه‌های موجود برای شخصی‌سازی آن‌‌ها و آیتم‌های مختلف ارائه شد بدین شرح که چه از نظر بصری و چه از نظر عملکرد راه‌های بی‌شماری برای شخصی‌سازی آن‌ها وجود دارد. هر سلاحی از نظر میزان آسیب، محدوده شلیک، نرخ شلیک، دقت و سرعت ریلودکردن با دیگری متفاوت بوده و بنابراین باید براساس شرایطی که در آن حضور دارید سلاح مناسبی را مورد استفاده قرار دهید.

برای مثال نرخ شلیک بالای Double-Action Revolver باعث می‌شود تا این اسلحه گزینه ماسبی برای استفاده روی اسب باشد. اگر چیزی هم‌چون جسد یک حیوان را با استفاده از یک دست خود حمل می‌کنید استفاده از Sawed-Off Shotgun گزینه مناسبی است زیرا قدرت بیشتری در محدوده نزدیک وارد می‌کند. The Varmint Rifle نیز برای شکار حواناتی با جثه کوچک مناسب است. زیرا باعث می‌شود پوست و گوشت شکار کمتر آسیب ببیند. در هنگام برخورد با یک یا دو دشمن می‌توانید از Springfield Rifle بهره بگیرید زیرا این نوع سلاح اگرچه دارای نرخ شلیک کمتری است اما آسیب بیشتری را وارد می‌کند. برای فواصل دور نیز مسلما استفاده از سلاح‌های اسنایپری توصیه می‌شود.

از دیگر جزئیات مربوط به اسلحه‌های Red Dead Redemption 2 باید به این نکته اشاره کرد که هر جز یک سلاح می‌تواند از نظر فلز، حکاکی‌ها و رنگ‌بندی به صورت جداگانه شخصی‌سازی شود. استفاده از نوع گلوله‌های متفاوت باعث می‌شود به هر طریقی که مایل هستید وارد نبرد شوید. کیسه زین اسب نیز برای ذخیره سلاح‌ها، آیتم‌ها و موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم Dead Eye نیز یکی از مهم‌ترین اجزا بازی در هنگام درگیری‌ها به شمار می‌رود که به پلیر اجازه می‌دهد زمان را آهسته کرده و با دقت بیشتری شلیک کند. این سیستم با پیشروی در بازی پیشرفت کرده و تکامل بیشتری پیدا می‌کند.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 4 =