اخبار بازی

بازی‌های Nintendo در صدر پرفروش‌ترین انحصاری‌های تاریخ

بازی‌های Nintendo در صدر پرفروش‌ترین انحصاری‌های تاریخ

وی جی مگ: پرفروش‌ترین انحصاری‌های تاریخ به بازی‌های شرکت Nintendo اختصاص دارد. این روزها بازی‌ها انحصاری عموما عناوین استودیو‌های فرست پارتی هستند که مشخصه صنعت ویدئوگیم محسوب می‌شوند. در سال جاری نیز بازی‌های انحصاری درخشانی هم‌چون Spider-Man، God of War و Forza Horizon 4 عرضه شدند که تحسین فراوان منتقدین و گیمرها را به دنبال داشتند.

به گزارش وی جی مگ، در عصری که با چنین عناوین باکیفیتی مواجه هستیم برای بسیاری ممکن است این سوال پیش بیاید که پرسودترین و پرفروش‌ترین انحصاری‌های تاریخ چه عناوینی بوده و به کدام کمپانی تعلق دارند. تحلیل‌گر گروه NPD یعنی مت پیسکاتلا اطلاعاتی در این باره منتشر کرده است. این تحلیل‌گر نام‌آشنا پیش از این پرفروش‌ترین بازی‌های PS4، Xbox One و PS VITA را به اشتراک گذاشته و اکنون نیز لیستی از ده بازی پرفروش انحصاری تاریخ تهیه کرده است. این اطلاعات شامل آماری که گروه NPD از سال 1995 شروع به بررسی آن‌ها کرده می‌شود.

در حالی که دو شرکت سونی و مایکروسافت همواره رقابت سختی با یکدیگر داشتند اما در اتفاقی جالب باید اظهار کرد بازی‌های Nintendo در صدر پرفروش‌ترین انحصاری‌های تاریخ قرار داشته و تمامی ده بازی نخست به بازی‌های این کمپانی ژاپنبی اختصاص پیدا می‌کند. عناوینی که مربوط به کنسول‌های مختلفی از Nintendo DS، Nintendo 64 تا Wii می‌شوند. لازم به ذکر است لیست زیر شامل فروش دیجیتال نمی‌شود.

  1. Wii Fit
  2. Wii Play
  3. Mari Kart Wii
  4. Wii Fit Plus
  5. New Super Mario Bros. Wii
  6. (New Super Mario Bros (DS
  7. Mario Kart DS
  8. Super Mario 64
  9. Super Smash Bros. Brawl
  10. Wii Sports Resort
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − شش =