اخبار بازی

شرط جالب کارگردان Kingdom Hearts 3 برای ساخت این بازی

شرط جالب کارگردان Kingdom Hearts 3 برای ساخت این بازی

وی جی مگ: کمتر از یک ماه تا انتشار ساخته جدید Square Enix باقی مانده و کارگردان Kingdom Hearts 3 در این رابطه توضیح داده که آنها به طور کلی در صورت دریافت نکردن حق استفاده از ساخته‌های Pixar و به خصوص Toy Story به هیچ‌وجه برنامه ساخت ادامه این مجموعه را نداشته‌اند.

به گزارش وی جی مگ، تتسویا نومورا کارگردان Kingdom Hearts 3 در مصاحبه اخیر خود با نشریه Edge توضیح داده که بعد از اتمام ساخت قسمت دوم این مجموعه مذاکرات طولانی را با دیزنی شروع کرده تا موفق به دریافت حق استفاده از ساخته‌های Pixar در بازی بعدی خود شود.

نومورا حتی به این موضوع اشاره داشته که شرط او برای ساخت قسمت سوم مجموعه تنها حق استفاده از Toy Story بوده و اعلام کرده که اگر این اتفاق صورت نگیرد به هیچ‌وجه روی پروژه کار نمی‌کند. جالب اینجاست که کارگردان Kingdom Hearts 3 بعد از دریافت تایید دیزنی به سراغ Pixar رفته و مذاکرات طولانی نیز با آنها داشته.

توضیحات ارائه شده نشان می‌دهد که طی یک فرایند چند ساله بالاخره Pixar با تمامی بخش‌های داستانی و طراحی دنیای مرتبط به آثار خود موافقت کرده. بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ 29 ژانویه برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 2 =