اخبار بازی

نارضایتی گیمرها از به‌روزرسانی اخیر Red Dead Online

نارضایتی گیمرها از به‌روزرسانی اخیر Red Dead Online

وی جی مگ: این هفته سرانجام کمپانی Rockstar Games به‌روزرسانی جدیدی برای بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 منتشر شد که پس از مدت‌ها عدم وجود محتویات، فعالیت‌های تازه‌ای در بازی شکل بگیرد و مشکلاتی را نیز حل کند. با این حال برخلاف این انتظارات، ظاهرا به‌روزرسانی اخیر Red Dead Online به جای حل کردن مشکلات، ایرادات بیشتری به بازی وارد کرده و همین موضوع نارضایتی شدید گیمرها را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، از زمانی که این به‌روزرسانی منتشر شده تمامی پلیرها در سرتاسر اینترنت به خصوص در صفحه رسمی بازی در فروم Reddit تنها از جوانب منفی به‌روزرسانی اخیر Red Dead Online صحبت می‌کنند که باعث شده تا وضعیت بازی بدتر از قبل شود و برای به دست آوردن پاداش، تلاش بیشتری در بازی صورت بگیرد. برای مثال یکی از کاربرانی که در Reddit شدیدا به انتقاد از بازی پرداخته بود پست او بیش از 26 هزار بار توسط سایر کاربران مورد موافقت قرار گرفت که در نوع خود قابل توجه به نظر می‌رسد. به گفته کاربران این به‌روزرسانی مشکلات جدیدی را به بازی اضافه کرده و ایراداتی که پیش از این نیز در بازی وجود داشتند حل نشده است.

یکی از مشکلات قبلی به پاداش شکارها احتصاص پیدا می‌کرد که تعادلی میان آن وجود ندارد. باید اضافه کرد نه تنها شکار کردن راه‌حل مناسبی برای جمع‌آوری پول در Red Dead Online به شمار نمی‌رود بلکه به طریقی مانع از انجام آن می‌شود. مشکل زمانی بیشتر می‌شود که با قیمت کالا و آیتم‌ها در استور بازی مواجه می‌شویم. بنابراین اگر در بازی برای به دست آوردن پول سخت تلاش نکنید نمی‌توانید آیتمی را نیز خریداری کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =