اخبار بازی

در حال حاضر برخی کاربرها مشغول تجربه Red Dead Redemption 2 هستند !

در حال حاضر برخی کاربرها مشغول تجربه Red Dead Redemption 2 هستند !

وی جی مگ: هرچند قرار است بازی جدید Rockstar در تاریخ 26 اکتبر منتشر شود اما در حال حاضر برخی کاربرها مشغول تجربه Red Dead Redemption 2 هستند و همین مسئله شایعه‌ای را به وجود آورده که یا نسخه‌ای از باز لیک شده یا برخی کاربرها دسترسی Early Access به این اثر مورد انتظار پیدا کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی تصاویری در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد برخی کاربرها مشغول تجربه Red Dead Redemption 2 هستند. بازی که بسیاری انتظار دارند رکوردهای فروش را جابه‌جا کرده و مرحله جدیدی از موفقیت مالی را برای سازندگان یعنی استودیو Rockstar Games به همراه داشته باشد.

با این حال چیزی حدود 25 روز تا انتشار این بازی باقی مانده اما شواهد موجود نشان می‌دهد که برخی کاربرها مشغول تجربه Red Dead Redemption 2 روی PS4 خود هستند. فرضیه ارسال Review Copy برای منتقدها به طور کامل از بحث به وجود آمده خارج است. استودیو Rockstar به صورت معمول علاقه‌ای به ارسال نسخه Review Copy ندارد و به انتشار نقدها در زمان انتشار علاقه داشته باشد، رویدادهایی جداگانه را برای انجام این برگزار می‌کند.

فرضیه اصلی که احتمالا دلیل انتشار این تصاویر است، دسترسی زودتر از موعد یا همان Early Access است. با این حال معمولا در چنین شرایطی توصیه می‌شود که بازی به صورت آفلاین تجربه شود و دوری نکردن از این موضوع باعث شده انتظار برای برخی گیمرها حتی سخت‌تر از گذشته شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 17 =