اخبار بازی

پیش‌بینی فروش 20 میلیون نسخه‌ای Red Dead Redemption 2 تا انتهای سال

پیش‌بینی فروش 20 میلیون نسخه‌ای Red Dead Redemption 2 تا انتهای سال

وی جی مگ: سرانجام Red Dead Redemption 2 عرضه شد و انتظار چندین ساله به پایان رسید. پیش از این تحلیل‌گران تخمین زده بودند جدیدترین ساخته Rockstar طی سه روز ابتدایی پس از انتشار 8 میلیون نسخه به فروش می‌رساند. در اظهارنظری جدید مایکل پکتر فروش 20 میلیون نسخه‌ای Red Dead Redemption 2 تا انتهای سال را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش وی جی مگ، تحلیل‌گر نام‌آشنای دنیای گیم در گفتگوی خود با GamingBolt مدعی شد که انتظار دارد بازی 17 میلیون نسخه به فروش برساند. با این حال از آن جایی که Take Two در برخی از مواقع، میزان نسخه شیب شده را به جای میزان فروش به خریدار اعلام می‌کند گزارشات ناشر Red Dead Redemption 2 به فروش 20 میلیون واحدی اشاره خواهند داشت. «من انتظار دارم ساخته Rockstar حداقل 15 میلیون نسخه فروش داشته باشد. امکان رسیدن آن به 17 میلیون نسخه نیز تا آخر سال وجود دارد. با این حال به دلیل اینکه Take Two گاهی‌اوقات میزان شیپ شده یعنی تعداد نسخه ارسال شده به فروشنده را به جای تعداد نسخه فروخته شده به مشتری اعلام می‌کند احتمالا گزارشات ناشر بازی از فروش 20 میلیون نسخه‌ای Red Dead Redemption 2 تا انتهای سال خبر خواهند داد.»

پکتر در آخر ادامه داد نسخه PS4 عنوان Red Dead Redemption 2 موفقیت تجاری بیشتری به نسبت نسخه Xbox One خواهد داشت. به ظوری که نسبت فروش به صورت 2 به 1 به نفع کنسول سونی خواهد بود. به عبارتی دیگری نسخه PS4 دوبرابر نسخه Xbox One فروش خواهد داشت. با توجه به این کنسول نسل هشتمی سونی جامعه مخاطبین بیشتری در بازار به نسبت کنسول نسل هشتمی مایکروسافت دارد این پیش‌بینی نیز اصلا دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − شش =

  • نظرم درمورد بازی رو اینجا میگم.اگه طرفدار این بازی هستید نخونیدش((خطر لوث شدن)):
    بازی عملا یک ارتقا بزرگ برای نسخه قبلی و البته کل مجموعه بازی های راک استاره.عملا راک استار به ترکیب همیشه برنده خودش دست نزده:یک نقشه بزرگ،تعدادی شخصیت جانبی و ماموریت هایی برای انجام.یکی از این شخصیت های جانبی خیانت کاره(ادگار راس در نسخه اول و مایکا در نسخه دوم) و باید در پایان بازی کشته بشه(کما اینکه L.a noire .Vice city ,San andreas هم تقریبا همچین NPC هایی داشتن:Big smoke,lance vance,…).این وظیفه معمولا به عهده کسی غیر از شخصیت اصلی کل بازیه(در نسخه اول جک،پسر جان مارستون به جای خودش این کار رو میکنه و در نسخه دوم،جان مارستون به جای آرتور،خائن رو تنبیه میکنه.)که البته کشته شدن شخصیت اصلی علت این امره.
    جا به جایی ها ،چه در حین انجام ماموریت و چه خارج از اونها به کمک یک سری وسلیه نقلیه انجام میشه.بیشتر وقت بازی هم به همین ترتیب میگذره:روی اسب،در جستجوی نقطه مشخص شده روی نقشه!
    سیستم مبازرات همچان کاور اند شوت هستند.استفاده از سیستم Dead eye هم کمی تنوع به این قسمت بخشیده ولی هم در نسخه قبلی(به شکل محدود تر) و هم بازی های دیگه راک استار این سیستم استفاده شده بود(Max payne 3-GTA).
    حق انتخاب برای بازیکن،در ماموریت های اصلی، بسیار محدوده(نمونه در RDR2:در ماموریت یکی مانده به آخر.چه ارتور مورگان به جان مارستون کمک کنه وچه نکنه،کشته میشه.اون هم با یک سکانس عجیب و غریب از یک گوزن!یا تا قبل از سر رسیدن Bessie،نمیتونید کار مایکا رو تموم کنید)البته که حق انتخاب ها در این نسخه،در ماموریت های فرعی بسیار بیشتر شده و میتونیدبعضی مواقع با گقتگو یا تهدید کردن قسر در برید.(میتونید شخصی که شما رو از اتفاقات black water به یاد داره بکشید یازنده نگهش دارین)
    سیستم حمل وسایل با اسب جالب از کار در اومد ولی این مورد قبلا در L.A Noire هم دیده شده بود(فلپس سلاح های سنگین مثل شات گان رو از صندق عقب ماشین در می آورد).
    جزئیات بازی فوق العاده زیادند.گلی شدن لباس ها،رشد موی سر و صورت،ماندن ردپا حیوانات و انسان ها روی برف و گِل.جدا کردن سیستم شکارکردن حیوانات از پوست کندن اونها.واکنش های مردم به شخصیت اصلی،اضافه شدن تیر و کمان و …همه به زیباتر شدن بازی کمک کردن ولی در انتها تغییری در هسته اصلی بازی ایجد نمیکنند.
    در انتها بخش آنلاین بازی همچنان غیرقابل دسترسه که زیاد حس جالبی بعد از این همه انتظار به آدم نمیده.
    نمره من به بازی8/5 از 10
    فراموش نکنید این یک نظر شخصی در مورد یک بازیه.

    • درود بر شما….من به نقدت چند نکته دیگه رو هم اضافه میکنم:
      Eagle Eye:یک تقلید واضح از Assassins creed های کلاسیک.اما چون راک استار این کار رو کرده میشه خلاقیت و نوآوری.همون طور که Witcher هم این قابلیت رو تو بازیش با یک اسم دیگه گنجونده بود.
      به علاوه سیستم کمپ کردن و پخت و پز هم نسبت به نسخه های قبلی،نکات جدیدی به حساب میان که همونطوری که گفتین تاثیری روی هسته اصلی بازی ندارن.

  • سلام
    میگما شما قصد ندارید رد دد نیم ساعتش رو برید
    ما که توان خرید نداریم حداقل نیم ساعتش رو ببینیم