اخبار بازی

بزرگ‌ترین نقشه ساخته‌های Rockstar در اختیار Red Dead Redemption 2

بزرگ‌ترین نقشه ساخته‌های Rockstar در اختیار Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: نقشه بازی Red Dead Redemption 2 بزرگ‌ترین نقشه ساخته‌های Rockstar را در اختیار داشته و از این نظر حتی مقیاس آن از Grand Theft Auto 5 هم بزرگ‌تر است.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع توسط PlayStation Access منتشر شده و جزئیات جدیدی را هم درباره این بازی Open World وسترن به اشتراک گذاشته است. مهم‌ترین نکته بدین شرح است که نقشه بازی Red Dead Redemption 2 بزرگ‌ترین نقشه ساخته‌های Rockstar را در اختیار داشته و برزگ‌ترین دنیایی است که تاکنون این استودیو خلق کرده که نکته‌ای بسیار درخشان برای بازی مورد بحث به شمار می‌رود. مخصوصا وقتی دقت می‌کنیم متوجه کمتر بودن سرعت حمل و نقل و جابه‌جایی در Red Dead Redemption 2 به نسبت Grand Theft Auto 5 و آهسته‌تر بودن سرعت اسب در برابر وسایل نقلیه می‌شویم. حتی با توجه به استانداردهای سال 2018 هم چنین موردی دیوانه‌کننده محسوب می‌شود.

Grand Theft Auto 5 بازی بزرگی بود که گشت‌وگذار در دنیای آن حتی با استفاده از وسایل نقلیه هوایی و اتومبیل‌های ورزشی باز هم زمان زیادی را طلب می‌کرد. در همین خصوص به نظر می‌رسد ماجراجویی روی اسب در Red Dead Redemption 2 به ساعت‌های طولانی نیاز داشته باشد. این اثر وسترن علاوه‌بر بزرگی، متراکم‌ترین، عمیق‌ترین، تعاملی‌ترین و پویاترین جهان توسعه یافته توسط Rockstar است که بیشترین شباهت و نزدیکی را به واقعیت دارد. بنابراین Red Dead Redemption 2 نه تنها از نظر اندازه 500 مایل طول دارد بلکه از نظر عمق هم 500 مایل عمق داشته و لبریز از فعالیت‌های مختلف برای انجام دادن، کاراکترهایی برای ملاقات و ماموریت‌های متفاوت است.

برای مثال اگر شما گروهی از راهزنان را در تپه کوه به قتل برسانید اجساد آن‌ها به مانند بازی‌های ویدئویی قدیمی ناپدید نمی‌شود. آن‌ها روی ضخره باقی مانده، شروع به پوسیدگی می‌کنند و اگر باقی مانده آن‌ها توسط حشرات و کرکس‌ها بلعیده شود تنها چند تکه استخوان از آن‌ها برجای می‌ماند. این عنوان مورد انتظار در تاریخ 25 اکتبر 2018 (3 آبان 97) برای PS4 و XBOX ONE عرضه خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =