اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از داستان بازی Red Dead Redemption 2

اطلاعاتی جدید از داستان بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: بسیاری منتظر هستند تا ببینند شرکت Rockstar Games چگونه از پس روایت داستان بازی Red Dead Redemption 2 برخواهد آمد. مخصوصا با توجه به این که نسخه پیشین به واسطه داستان خود به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد. برای قضاوت در این باره بهتر است ابتدا بازی قدم به بازار بگذارد با این حال اطلاعاتی در خصوص این بازی مورد انتظار به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، جاش باس کارگردان هنری Rockstar San Diego در صحبت با وبسایت Hollywood Reporter اظهار کرد داستان بازی Red Dead Redemption 2 فروپاشی گروه شخصیت Dutch van der Linde را نشان خواهد داد و عواقب نوع زندگی که هر کدام از اعضای گروه انتخاب می‌کنند را به تصویر می‌کشد. « Red Dead Redemption 2 اعضای گروه از جمله جان مارستون و هنگامی که تمامی مشکلات در گروه به وجود می‌آید و به اوج خود می‌رسد را به نمایش می‌گذارد. داستان بازی Red Dead Redemption 2 روی شخصیت آرتور مورگان تمرکز می‌کند که مورد اعتمادترین مجری Dutch به شمار می‌رود. آرتور هنگامی که بسیار جوان بود توسط Dutch به گروه وارد شد و حتی Dutch جان خود را برای آرتور به خطر انداخته است. به همین دلیل آرتور گروه را به مانند خانواده خود در نظر می‌گیرد و نقشی مثبت و پایداری را در زندگی آرتور ایفا می‌کند.»

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد بدین شرح است Red Dead Redemption 2 پیش درامدی برای قسمت اول بوده و دستان قبل از اتفاقات بازی Red Dead Redemption را روایت می‌کند. بنابراین در چنین مواردی که پایان داستان تقریبا مشخص است فضای زیادی برای پیچش غیرمنتظره داستان وجود نداشته و وقوع اتفاقاتی غافل‌گیرکننده ممکن است خط اصلی داستان را بهم بریزد. باید دید Rockstar Games چگونه می‌تواند از پس روایت داستانی که پایان و ادامه آن تاحدودی مشخص است بربیاید. Red Dead Redemption 2 در در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =