اخبار بازی

تاثیرپذیری طبیعت Red Dead Redemption 2 از تغییر فصل

تاثیرپذیری طبیعت Red Dead Redemption 2 از تغییر فصل

وی جی مگ: طبیعت Red Dead Redemption 2 از تغییر فصل تاثیر می‌گیرد. بدون شک می‌توان مدعی شد در زمینه بکار بردن جزئیات ریز و درشت و متعدد در بخش‌های دنیای یک بازی، شرکت Rockstar سازنده‌ای بی‌همتاست. اگرچه Bethesda، Nintendo و CD Projekt RED در بازی‌های مختلف خود دنیاهای جهان‌باز شگفت‌آوری را به نمایش گذاشتند با این حال دومین نسخه از بازی Red Dead Redemption سطح جدید و بی‌نظیری از جزئیات را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Red Dead Redemption 2 در بالاترین میزان ممکن در خصوص توجه به جزئیات قرار دارد. به گونه‌ای که در پیش‌نمایش منتشر شده توسط وبسایت IGN اشاره شده است طبیعت Red Dead Redemption 2 از تغییر فصل تاثیر پذیرفته و رفتار حیات‌وحش در زمان‌های مختلف سال، متفاوت است. برای مثال خرس‌ها در زمستان که اکثر حیوانات در خواب زمستانی هستند و منابع غذایی کم است رفتار خصمانه‌تری از خود نشان می‌دهند.

چنین چزئیاتی شاید در نگاه اول به چشم بسیاری از مخاطبین نیامده و تعداد فراوانی حتی متوجه چنین مواردی نیز نشوند. اما توجه به چنین جزئیاتی است که Rockstar Games را از سایر سازندگان صنعت ویدئو گیم متمایز می‌سازد. مورد انتظارترین عنوان سال در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =