اخبار بازی

شایعاتی تازه درباره بازی جدید Batman

شایعاتی تازه درباره بازی جدید Batman

وی جی مگ: پیش از این بسیاری از شایعات حاکی از آن بودند که استودیو Rocksteady در حال ساخت اثری با اقتباس از دنیای Superman است. موضوعی که سرانجام توسط خود استودیو تکذیب شد. اکنون شایعات درباره بازی جدید Batman بیان می‌دارند که خالقان اصلی مجموعه Batman Arkham در حال کار روی آن هستند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از PlayStation Lifestyle به نظر می‌رسد Rocksteady باز هم به دنیای Batman بازگشته و در حال کار روی نسخه جدید آن است و در آن نیز اشاراتی به گروه Court of Owls شده است. تا پیش از این بسیاری از شایعات درباره بازی جدید Batman به ساخته شدن آن توسط استودیو WB Montreal اشاره می‌کردند. استودیویی که توسعه بازی Batman: Arkham Origins را هم در سابقه کاری خود دارد.

اکنون به گفته PlayStation Lifestyle این اطلاعات توسط یک پلی‌تستر به دست آمده که به تازگی توانسته بازی را تجربه و تست کند. این پروژه Batman: Arkham Crisis نام داشته و سازندگان آن در نظر دارند با انتشار آن در انتهای سال و نزدیک به زمان هالووین برای کسب جایزه بهترین بازی سال رقابت کنند.

داستان بازی قرار است پیچیده‌ترین داستان مجموعه بازی Batman باشد و پیرامون شوالیه تاریکی و گروهی به نام Court of Owls جریان خواهد داشت. یک گروه تبهکار که در شهر گاتهام فعالیت می‌کنند. به گفته این تستر، در بازی شاهد Batwing خواهیم بود که علاوه‌بر گردش در شهر، از آن می‌توانید برای مبارزات هم استفاده کنید. بازی شامل بخش Co Op هم خواهد بود. ماموریت‌های جانبی هم قرار است بسیار عمیق‌تر از عناوین قبلی باشند. عنوان Arkham Crisis می‌تواند پیچیده‌ترین و پرجزئیات‌ترین نقشه Open World این مجموعه را در ختیار داشته باشد. استفاده از چرخش شبانه‌روز در بازی مورد تایید قرار گرفته و نقشه بازی هم از Grand Theft Auto 5 هم گسترده‌تر خواهد بود.

باید توجه کرد در حال حاضر تمامی این موارد اطلاعات تایید نشده بوده و باید منتظر مانده تا متوجه شویم آیا Batman پروژه جدید Rocksteady بوده یا این که طی شایعات گذشته WB Montreal توسعه آن را برعهده خواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − یک =