اخبار بازی

رونمایی از اولین بسته قابل دانلود Shadow of the Tomb Raider

رونمایی از اولین بسته قابل دانلود Shadow of the Tomb Raider

وی جی مگ: اکنون که پلیرها مدت زمانی را برای تجربه قسمت پایانی از داستان لارا کرافت اختصاص دادند شرکت Square Enix اولین بسته قابل دانلود Shadow of the Tomb Raider تحت عنوان The Forge را رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، این بسته الحاقی برای افرادی که پیش از این سیزن‌پس بازی را خریداری کرده بودند رایگان بوده و به صورت جداگانه نیز به مبلغ 5 دلار فروخته می‌شود و از ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات منتشر شده در بسته الحاقی The Forge لارا باید اسرار Kuwaq Yaku را کشف کند. در طول سفر خود نیز اسرار مربوط به جزئیات میراث باستانی یک دوست را کشف می‌کند و باید بر مشکلات و سختی‌های موجود در را سر راه خود نیز غلبه کند. این بسته الحاقی چالش‌ مقبره‌های جدید را در هر دو حالت تک‌نفره و Coop به بازی اضافه می‌کند. پلیرهایی که این ماموریت‌ها را تکمیل کنند با دریافت مهارت Grenadier و لباس Brocken پاداش داده می‌شوند.

The Forge اولین بسته قابل دانلود Shadow of the Tomb Raider از هفت بسته الحاقی بوده که قرار است از طریق سیزن‌پس در اختیار مخاطبین قرار بگیرد. برای افرادی که دوست دارند چالش مقبره‌های بازی را به صورت Coop تجربه کنند محتویات زیادی در راه خواهد بود. سیزن‌پس بازی به قیمت 30 دلار قابل تهیه بوده و با استفاده از آن می‌توانید به تمامی محتویات پس از انتشار با قیمت کمتری دسترسی داشته باشید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − دو =