اخبار بازی

چگونه سازندگان Left Alive طراح Metal Gear Solid را به خدمت گرفتند ؟

چگونه سازندگان Left Alive طراح Metal Gear Solid را به خدمت گرفتند ؟

وی جی مگ: یکی از جالب‌ترین بخش‌های بازی‌ Left Alive محصول شرکت Square Enix بخش طراحی کاراکتر آن است که توسط هنرمند محبوب ژاپنی یوجی شینکاوا که به عنوان طراح Metal Gear Solid شناخته می‌شود انجام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom 2018 در کلن آلمان، وبسایت DualShockers گفتگویی را با شینجی هاشیموتو تهیه‌کننده بازی و شرکت Square Enix انجام داد و طی آن هاشیموتو از چگونگی به واقعیت تبدیل شدن رویای همکاری با طراح Metal Gear Solid و Kojima Production سخن گفت. «من مدت زمان بسیاری است که شخص هیدئو کوجیما را می‌شناسم و ما هر دو تقریبا هم‌سن هستیم. فکر می‌کنم از آشنایی ما ده سال می‌گذرد و کوجیما در این صنعت فردی است که من احترام زیادی برای او قائل هستم. علاوه بر ساخت بازی، من زمانی مدیر بخش بازاریابی Square Enix بودم و آمارها را بررسی می‌کردم. البته اکنون دیگر چنین فعالتتی ندارم.»

«علاوه‌بر انجام اموری مربوط به بازی‌های شرکت خود نظیر Kingdom Hearts، Final Fantasy و Dragon Quest، ما به دیگر شرکت‌ها نیز برای ساخت بازی کمک می‌کردیم. اگر محموعه بازی بخواهد کاراکترهای خوبی در خود داشته باشد ما دوست داشتیم تا برای توسعه آن به تیم سازنده کمک نماییم. ما در پروسه ساخت Metal Gear Solid و طراحی شخصیت‌های آن مشارکت داشتیم و به همین جهت همکاری نزدیکی را با هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا داشتیم. من رابطه مبتنی بر اعتماد را با آن‌ها تشکیل دادم. وقتی که آن‌ها مستقل شدند من با شینکاوا صحبتی داشتم که چنان‌چه وقتش آزاد باشد بتوانیم روی پروژه‌ای با یکدیگر همکاری داشته باشیم. البته تقاضا همکاری برای کار روی بازی جدید به صورت مستقیم شاید امری دشوار باشد اما برای ما که همدیگر را می‌شناختیم سخت نبود و اوضاع بسیار خوب پیش رفت و طراح Metal Gear Solid اکنون با ما همکاری می‌کند.»

در ادامه در خصوص احتمال همکاری مستقیم با شخص هیدئو کوجیما از هاشیموتو سوال شد. وی پاسخ داد کوجیما هم‌اکنون سخت مشغول کار روی Death Stranding بوده و وقت کار روی پروژه‌ای دیگر را نخواهد داشت. با این حال هاشیموتو به رابطه خوب خود با کوجیما اشاره کرد و اظهار کرد احتمال وقوع هر چیزی در آینده وجود دارد. عنوان Left Alive برای PS4 و PC در حال توسعه بوده و در حال حاضر هیچ گونه تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =