اخبار بازی

کمپانی Starbreeze بیخیال انتشار بازی System Shock 3 شد

کمپانی Starbreeze بیخیال انتشار بازی System Shock 3 شد

وی جی مگ: کمپانی Starbreeze دوران سختی را در سال 2018 سپری کرد. از عملکرد تجاری ضعیف بازی Overkill’s The Walking Dead و برکناری مدیر کمپانی تا دستگیری یکی از اعضای آن درون دفتر شرکت از جمله مواردی ناخوشایندی است که باعث شد پیش‌بینی خوشبینانه آن‌ها برای سال مالی جاری کاملا برعکس از آب در بیاید. مواردی که سبب شد کمپانی Starbreeze اعلام کند بیخیال انتشار بازی System Shock 3 شده و حق نشر آن را به توسعه‌دهنده آن یعنی OtherSide Entertainment فروخته است.

به گزارش وی جی مگ، از مارچ 2017 بود که Starbreeze وظیفه نشر بازی System Shock 3 را برعهده گرفت. به دنبال تعطیلی Looking Glass Studios، پائول نیورث استودیو دیگری به نام OtherSide Entertainment را تاسیس کرد و به دنبال آن وارن اسپکتر هدایت شعبه دوم این استودیو در آستین تگزاس را برعهده گرفت. در این میان Starbreeze از سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری خود در پروژه توسعه نسخه سوم System Shock خبر داد.

با این حال اکنون گزارش منتشر شده توسط یوروگیمر بیان می‌دارد اوضاع Starbreeze بسیار وخیم بوده و این کمپانی علاوه‌بر تمرکز مجدد روی امور شرکت خود باید بیخیال عرضه یکی از بازی‌هایش شود و مشخص شد این پروژه System Shock 3 است. این کمپانی با فروختن و بازگرداندن حق انتشار بازی System Shock 3 کاملا سود می‌کند زیرا بیانیه رسمی منتشر شده از سوی کمپانی درباره این معامله ادعا می‌کند «کمپانی Starbreeze انتظار دارد تمامی هزینه‌هایی که در ارتباط با تولید بازی System Shock 3 صورت گرفت جبران و بازپرداخت شود.»

مدیرعامل Starbreeze تاکید کرد اگرچه آن‌ها بسیار ناراحت هستند که نمی‌توانند شاهد به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی نام‌برده به همراه OtherSide باشند اما این تنها راه‌حلی است که برای کمپانی باقی مانده است. این مسئله ارتباطی به کیفیت System Shock 3 نداشته و Starbreeze امید زیادی به موفقیت و باکیفیت بودن بازی مورد بحث دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 5 =