اخبار بازی

صدرنشینی Nintendo Switch در بازار آمریکا

صدرنشینی Nintendo Switch در بازار آمریکا

وی جی مگ: امروز تحلیل‌گر صنعت گیم مت پیسکاتلا و گروه NPD جدول ماهانه مربوط به فروش سخت‌افزار و نرم‌افزار ماه آگوست در بازار آمریکا را منتشر کردند. کنسول Nintendo Switch در بازار آمریکا توانست صدرنشینی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که اعلام شد کنسول Nintendo Switch در بازار آمریکا توانست رتبه نخست بیشترین تعداد فروش کنسول را به خود اختصاص دهد. البته در حالی که کنسول هیبریدی نینتندو از نظر تعداد واحد، بیشتر از رقیبان خود فروخت، با این حال از نظر میزان درآمد به دست آمده، صدرنشینی به کنسول PS4 اختصاص پیدا کرد. هر سه کنسول XBOX ONE، PS4 و Nintendo Switch در پایان ماه آگوست از نظر فروش پولی تنها 3 درصد با یکدیگر اختلاف داشتند که نشان می‌دهد هر سه توانستند عملکرد قدرتمندی را از خود برجای بگذارند.

عنوان Madden NFL 19 هم به عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه آگوست در بازار آمریکا لقب گرفت و به دنبال آن نیز دو بازی Monster Hunter: World و Rainbow Six Siege جای گرفتند. جدول کامل پرفروش‌ترین عناوین ماه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. لازم به ذکر است عناوینی که در مقابل خود یک ستاره دارند فروش نسخه‌های دیجیتال آن‌ها مورد محاسبه قرار نگرفته است.

صدرنشینی Nintendo Switch در بازار آمریکا 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 9 =