اخبار بازی

احتمال عرضه بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics به صورت بین نسلی

احتمال عرضه بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics به صورت بین نسلی

وی جی مگ: مدتی است که می‌دانیم بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics در حال ساخت است و Square Enix حساب ویژه‌ای روی آن بازی کرده اما فعلا خبری از اطلاعات رسمی نیست و باید با نگاهی به اخبار حاشیه‌ای در جریان جزئیات توسعه این بازی قرار گرفته.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو Crystal Dynamics روی بازی برای نسل فعلی کنسول‌ها و نسل آینده پلتفرم‌های خانگی کار می‌کند. آگهی استخدام جدید منتشر شده از سوی این استودیو باعث به وجود آمدن احتمالی شده که نشان می‌دهد بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics به صورت بین‌ نسلی عرضه می‌شود.

این آگهی استخدام در اصل برای جذب یک برنامه‌‌نویس ارشد ثبت شده که توانایی کار روی پلتفرم‌های این نسل و نسل آینده Xbox، Playstation و PC را در اختیار داشته باشد.

اکنون چند ماهی است که اطلاعات مختلفی درباره کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت و البته PS5 به گوش می‌رسد و برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که هر دوی این پلتفرم‌ها احتمالا در سال 2020 روانه بازار می‌شوند. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics نیز شرایط مشابهی داشته باشد و دو سال دیگر در ابتدا برای PS4 و Xbox One عرضه شده و در ادامه برای نسل آینده کنسول‌ها نیز در دسترس قرار گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 1 =