اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی The Avengers

اطلاعاتی جدید از بازی The Avengers

وی جی مگ: در حالی که تا قبل از برگزاری رویداد The Game Awards 2018 بسیاری منتظر نمایش و اطلاعاتی جدید از بازی The Avengers بودند اما اثر در دست ساحت مورد انتظار استودیو Crystal Dynamics و کمپانی Square Enix در این مراسم غایب بود.

به گزارش وی جی مگ، با این حال استودیو سازنده در خصوص غیبت این بازی سکوت نکرده و شان اسکیگ Creative Director بازی ضمن جاه‌طلبانه خواندن این پروژه در توییتر نوشت که ساخت آن در جریان قرار دارد و هنگامی که زمان درست فرا برسد به طور کامل از آن رونمایی خواهد شد. «بابت توجهات و علاقه شما به این پروژه سپاس‌گزار هستیم. ما سخت در حال کار روی این بازی جاه‌طلبانه هستیم و موقعی که زمان صحبح فرا برسد از The Avengers رونمایی می‌کنیم.»

عنوان The Avengers اولین پروژه از قرارداد همکاری است که میان Square Enix و Marvel صورت گرفته است. براساس این قرارداد کمپانی Square Enix باید چندین بازی براساس ابرقهرمان‌های Marvel توسعه دهد. در خبری مرتبط چندی پیش اعلام شده بود که اصلی‌ترین دلیل برای عدم رونمایی کامل از بازی The Avengers، ایجاد تغییراتی در ساختار و اضافه کردن بخش داستانی به آن است. در حال حاضر مشخص نیست پروژه The Avengers برای چه پلتفرم‌هایی در دست تولید است اما شایعات از بین‌نسلی بودن آن حکایت دارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =