اخبار بازی

علاقه Ubisoft به ژانر بتل رویال

علاقه Ubisoft به ژانر بتل رویال

وی جی مگ: کمپانی Ubisoft تاکنون هیچ بازی بتل رویالی در بازار عرضه نکرده اما گفته‌های مدیرعامل این شرکت در حین ارائه گزارش مالی جدید آن‌ها از علاقه Ubisoft به ژانر بتل رویال خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، روز به روز بر تعداد کمپانی‌های که سوار بر قطار ژانر بتل رویال می‌شوند اضافه می‌شود. پس از موفقیت کسب شده توسط PUBG، Fortnite و Call of Duty: Black Ops 4 نوبت به Apex Legends محصول جدید EA و استودیو Respawn رسید. حتی Rockstar Games دو حالت بتل رویال به بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اضافه کرد. با این حال چندی پیش بود که یکی از اعضای تیم سازنده بازی Rainbow Six Siege اظهار کرد اضافه کردن بتل رویال به این اثر چند نفره بسیار بی‌معنی خواهد بود.

این تمامی ماجرا نبوده و کمپانی Ubisoft بازی‌های دیگری دارد که در آینده می‌تواند به آن‌ها بخش بتل رویال اضافه کند. آقای Yves Guillemot مدیرعامل کمپانی مورد بحث در نشست مالی اخیر از علاقه Ubisoft به ژانر بتل رویال خبر داد. با این حال اعلام کرد در حال حاضر هیچ گونه خبری برای اعلام و رونمایی وجود ندارد. با این حال انتظار می‌رود در نمایشگاه E3 آینده شاهد معرفی بازی جدیدی با تمرکز روی بخش بتل رویال باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − دوازده =