پیش نمایش

پیش نمایشی بر عنوان Battlefield 1

Battlefield 1 این روزها تبدیل به یک ناجی برای گیمرها و طرفداران شوتر های جنگ جهانی شده است! این عنوان با نمایش های قدرتمندی که تاکنون داشته است، موفق شد تا نظر همگان را به خود جلب کند. این بازی توسط استدیوی معروف DICE ساخته خواهد شد و نوید یک شوتر تمام عیار و نوستالژیک را می دهد. با اینکه تابحال چیز زیادی از بخش سینگل پلیر بازی منتشر نشده است، اما به لطف خط داستانی بازی که در جنگ جهانی اول اتفاق می افتد، احتمال وجود یک بخش تک نفره ی جذاب در کنار مولتی پلیر باکیفیت این سری، وجود خواهد داشت. در این ویدئو به بررسی تمامی نکات مربوط به بازی که تا بحال منتشر شده اند، خواهیم پرداخت و پیش نمایشی بر این عنوان پرسروصدا خواهیم داشت.

پیش نمایشی بر عنوان Battlefield 1 1
105MB

پیش نمایشی بر عنوان Battlefield 1

نیما هاشمی

نیما هاشمی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =

  • (ادامه…)
    البته بنده این نکته رو هم می گم که این موارد در کل کارهاتون خیلی کمه ولی از تارنمایی مثل این جا با این کیفیت خوب و آدم های خیلی خوبی مثل شما، باز هم این موارد مناسب جایگاه بالای شما نیست.
    بنده هم به نوبه ی خودم برای ارتقای تارنمای شما و از اونجا که می دونستم حواستون نبوده این مطلب رو براتون گفتم…..خدا خیرتون بده، این موارد رو اصلاح کنید….
    ان شاءالله که همیشه در راه رضای خداوند تبارک و تعالی باشید
    یا علی…

    • حرف شما درسته .
      ولی چیزی که شما دیدین رو بنده به شخصه اصلا ندیدم.
      با این حال ایشالا برای دفعات بعدی بیشتر دقت می کنیم و دقت بیشتری رو چاشنی کار میکنیم.
      ممنون از حسن نظرتون

  • (ادامه….)
    مثلا این عکسی که بالای سایت از بلیزارد کار کردین که داخلش چتدتا زن با پوشش نامناسب، مثلا یکی پاهاش عریانه و یکی لباس بدن نمای بدی پوشیده و …، یا عکس بازی فاینال فانتزی که زن هاش لباس های بدی پوشیدن و چندتا عکس دیگه و حتی موسیقی که برای گزارش خیلی خوبتون روی بازی Battlefield 1 کار کردین، این ها مورد رضای خدا نیست.
    (ادامه دارد….)

  • سلام برادر گلم….از اینکه اینقدر زحمت می کشی و بدنبال بروز رسانی و با کیفیت سازی تارنماتون در حوزه ی بازی های رایانه ای هستی خیلی ممنونم. شما که اینقدر زحمت می کشی و برای خدا داری کار می کنی، حیف نیست که کارتون رو بخاطر چندتا عکس و آهنگی که خدا راضی نیست خراب می کنید!
    (ادامه دارد….)